kier
Member
Update
Dag allemaal,
tijd voor een nieuwe update. Kheb deze week wat lopen spelen met nieuwe spullen en wat aanpassingen gedaan aan hardware wat ik al had.
Als eerste had ik een nieuw cpu blokje aangeschaft
EK-Supreme HF - Acetal+Nickel
En ik heb het rode plexi middenstuk van het blok wat ik al had aangeschaft voor de classified, vervangen voor de black acetal.
EK-FB EVGA X58 Classified - Acetal+Nickel
Begint allemaal weer mooi bij elkaar te passen, dacht ik zo
Ook had ik weer een nieuw setje rammetjes aan geschaft, voorheen 6 x1 GB, deze verkocht en gelijk maar 6 x 2 GB aangeschaft.
En op het bordje geprikt.
Blijft mooi staan. Kheb ook m,n 3e kaartje binnen gekregen en uiteraard gelijk het nickel blok erop gezet.
En de backplate.
Tja, en toen kwam toch echt het moment om alle drie de kaarten aan elkaar te koppelen
met de tripple bridge.
En moet toegeven dat ik gelijk verliefd was, maar wat een gewicht
Backplates ook mooi zo.
Zal denk ik wel iets moeten verzinnen om het gewicht op te vangen, maar komt zeker goed.
Heb ook nog lopen spelen met de Aquaero, en was toch aangenaam verast over de kleur van het VF display. Zonder groene filter past het display bij deze build,
Maar met filter is het echt perfect, precies de groene kleur die ik wil
Kon het daarom niet laten om hiermee maar verder te gaan, en gelijk maar in te bouwen in de top van de kast. Hiervoor het ik het nodige zaag en slijp werk op het plastic los gelaten
ff testen en beetje ophogen
Hierop heb ik een strookje plex aangebracht en de darkgrey plex cover geplaatst, moet alles nog wel polijsten, mat zwart, uitrichten en netjes maken maar begint er al aardig uit te zien
prik erop
En het groene filtertje erachter, nogmaals perfecte kleur zo
In de ruimte daaronder, waar vroeger de usb en andere meuk zat komen de knopjes van de Aquaero en nog wat andere leuke ideeen, maar dit gaat het weekend gebeuren, dusss.....
wordt uiteraard weer vervolgd.
Grtzzz.
Laatst bewerkt: