• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cm-haf-xl

header.png


logo_cm.jpg


Update

Dag allemaal,
tijd voor een nieuwe update. Kheb deze week wat lopen spelen met nieuwe spullen en wat aanpassingen gedaan aan hardware wat ik al had.

Als eerste had ik een nieuw cpu blokje aangeschaft

DSC05729.jpg

EK-Supreme HF - Acetal+Nickel

En ik heb het rode plexi middenstuk van het blok wat ik al had aangeschaft voor de classified, vervangen voor de black acetal.

DSC05730.jpg

EK-FB EVGA X58 Classified - Acetal+Nickel

Begint allemaal weer mooi bij elkaar te passen, dacht ik zo

DSC05728.jpg


Ook had ik weer een nieuw setje rammetjes aan geschaft, voorheen 6 x1 GB, deze verkocht en gelijk maar 6 x 2 GB aangeschaft.

DSC05739.jpg


DSC05738.jpg


En op het bordje geprikt.

DSC05731.jpg


Blijft mooi staan. Kheb ook m,n 3e kaartje binnen gekregen en uiteraard gelijk het nickel blok erop gezet.

DSC05732.jpg


En de backplate.

DSC05733.jpg


Tja, en toen kwam toch echt het moment om alle drie de kaarten aan elkaar te koppelen
met de tripple bridge.

DSC05734.jpg


En moet toegeven dat ik gelijk verliefd was, maar wat een gewicht

DSC05736.jpg


Backplates ook mooi zo.

DSC05737.jpg


Zal denk ik wel iets moeten verzinnen om het gewicht op te vangen, maar komt zeker goed.
Heb ook nog lopen spelen met de Aquaero, en was toch aangenaam verast over de kleur van het VF display. Zonder groene filter past het display bij deze build,

DSC05743.jpg


Maar met filter is het echt perfect, precies de groene kleur die ik wil

DSC05742.jpg


Kon het daarom niet laten om hiermee maar verder te gaan, en gelijk maar in te bouwen in de top van de kast. Hiervoor het ik het nodige zaag en slijp werk op het plastic los gelaten

DSC05746.jpg


ff testen en beetje ophogen

DSC05747.jpg


Hierop heb ik een strookje plex aangebracht en de darkgrey plex cover geplaatst, moet alles nog wel polijsten, mat zwart, uitrichten en netjes maken maar begint er al aardig uit te zien

DSC05745.jpg


prik erop

DSC05748.jpg


En het groene filtertje erachter, nogmaals perfecte kleur zo

DSC05749.jpg


In de ruimte daaronder, waar vroeger de usb en andere meuk zat komen de knopjes van de Aquaero en nog wat andere leuke ideeen, maar dit gaat het weekend gebeuren, dusss.....
wordt uiteraard weer vervolgd.

Grtzzz.
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig Richard.

Overigens, dat groene filtertje doet het hem echt. Wat een mooie kleur zo. Erg mooie plek overigens ook.
Echt prachtig weer (maar ben niet ander gewend van jou).

En hoewel ik glimmende blokken meestal mooier vind, staat die zwarte blokken verdomd goed zeg.
 
Wow, weer een prachtige update! je laat tijdje niks van je horen.. Maar als je iets laat weten is het ook een knal update! Ben nu alweer benieuwd naar de volgende want je maakt me gek met dit allemaal :eek: (goeie manier dan).
 
header.png


logo_cm.jpg


En nog een Update

Als je s'ochtends in de file staat om naar je werk te gaan heb je wel is een helder moment. Ik dus ook ;)
Ik was al van plan om de bediening van de aquaero op de plek waar de usb enz. zat te plaatsen + nog twee knoppen voor de reset en de power.
nu had ik dus al 3 knoppen in een driehoek, plaats ik daar nu 2 knoppen naast, en dan heb je een soort X, van de...........HAF X. Dit nog een beetje verder uitgedacht, en s'middags snel naar huis, en weer wat mod kunsten losgelaten.

In het verleden heb ik wel is een aquaero opgeblazen, wat nu mooi van pas komt. Van deze heb ik twee knoppen uitgezaagd, waar ik straks de 2 draadjes van de power en reset op soldeer.

DSC05765.jpg


Van deze oude aquaero had ik ook nog de rvs drukknopjes over, welke wel een stuk lager zijn, maar wat perfect uitkomt

DSC05751.jpg


ff plaatje plex gezaagdt en geboort

DSC05753.jpg


als eerste wat busjes en boutjes aangebracht

DSC05767.jpg


Printje met de 2 knopjes gemonteerd

DSC05769.jpg


Was ff puzzelen, maar gelukkig had ik verschillende maten boutjes, busjes en andere troep

DSC05770.jpg


Rvs drukknopjes erop, en ervoor gezorgdt dat alles de zelfde hoogte heeft

DSC05773.jpg


En we hebben een " X "

DSC05768.jpg


De cover heb ik uitgesneden met een stanley mes

DSC05776.jpg


Stukje uit de case geslepen en gaatjes gemaakt voor de ophanging van de aquaero

DSC05780.jpg


Horizontaal plaatsen gaat niet vanwege de lengte en dan zou ik de " X " niet in het midden hebben, daarom verticaal

DSC05781.jpg


En past mooi tussen de 2 radiatoren

DSC05782.jpg


Het lijkt me mooi om de knoppen groen te verlichten, daarom het stuk groene acryl

DSC05783.jpg


Hieroverheen een stuk zwart acryl om de knoppen er mooi uit te laten schieten. Helaas zijn bij deze de gaten niet zo goed gelukt, dus morgen ff een nieuw plaatje maken, maar om ff het idee te laten zien....

DSC05784.jpg


En een lampie erachter

DSC05785.jpg


Ben nog aan het brainstormen hoe en of ik hem nog verder ga uitwerken, maar het idee is er.

Fijn weekend allemaal ;)
 
Vandaag wat dingen uitgeprobeerd, en toch maar het zwarte plaatje verwijderd.
omdat het heel lastig wordt om hier ook nog een motief of iets dergelijks in te maken,
hiervoor in de plaats is een zwarte sticker gekomen met wat strepen er uit gesneden

DSC05796.jpg


Gaat wat makkelijker dan acryl zo dun zagen
Terug geplaatst en een ledlampje er ff achter neer gelegen

DSC05799.jpg


En shots by night

DSC05800.jpg


DSC05801.jpg


Nog ff strepen bijwerken en dan is dit onderdeel ook weer af. Morgen radbay en de rest van de kast vastboren, vastpoppen en verstevigen, en dan gaat de hardware erin om het pomp gedeelte en de slangen loop uit te werken.
;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Cooler Master HAF 700 EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jaap 20cm radiator voor HAF miditower Advies Waterkoeling Setup 5
Sw333t HTPC with Air Flow [HAF] Gallery & Build Logs 24
DBRichard HAF Pipe 480 (2015) Gallery & Build Logs 8
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF Stacker 915F + Storage kit. Verkocht 3
DBRichard 480mm radiator in een CM HAF X Gallery & Build Logs 18
kier Cooler Master HAF Stacker MbK Gallery & Build Logs 36
ChrisdeW Coolermaster HAF Stacker cases HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R [VERKOCHT] CM HAF 932 Advanced Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF XB + Seidon 240M + DVD Brander Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF XB Verkocht 5
Sw333t [VERKOCHT] Hot swap bays (officieel bedoeld voor een Cooler Master HAF X) Verkocht 10
H Cooler Master Haf X ( AMD Edition )( Air Cooled ) Gallery & Build Logs 4
canonchiel White Haf Gallery & Build Logs 6
G Push-pull in CM HAF X? Waterkoeling 10
W HAF X Hulp voor watercooling Waterkoeling 3
canonchiel Cooler Master 932 Haf Gallery & Build Logs 4
J Coolermaster HAF XM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
B Cooler Master HAF Bay cover Cases en Modding 12
anub1s18 alternatief zijpaneel voor de HAF-X? Cases en Modding 6
hesselcandea Haf 912 Side panel (window) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
F HAF 932 met WC Gallery & Build Logs 4
Fryslanboy [IN-ACTIVE] Cooler Master HAF X Verkocht 3
Fryslanboy [REFUSED] Cooler Master HAF X Verkocht 3
Fryslanboy [ANIMO] Cooler Master HAF X Verkocht 1
F Plaatsing 120 rad in HAF 932 Waterkoeling 6
corecrusher Haf 922 case icm met slimline rad Waterkoeling 1
F Haf Monster Gallery & Build Logs 87
K Haf 922 Blue Cases en Modding 1
VoYaGeRTM HAF-Mai Reloaded Gallery & Build Logs 23
thijs2163 Sidepanel HAF 932 AMD version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
T HAF 932 Case ontwerp Cases en Modding 2
M Haf X Armed Gallery & Build Logs 33
F Flenkie - Frank de Vrijer - HAF 922 WC + Modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
VoYaGeRTM VoYaGeRTM - Tony Moget - HAF Mai Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
H HAF 922M Red Revolution Cases en Modding 0
T waneer is de HAF X terug beschikbaar HighFlow Webshop 1
K [Waterkoeling] €600 I7 2600k, ATI 6990 Sapphire Case Haf X Advies Waterkoeling Setup 15
Robin026 [Waterkoeling] HAF 922. Advies Waterkoeling Setup 27
Fryslanboy [Waterkoeling] Advies over samenstelling WC systeem (i7 950, REX3, HAF X) Advies Waterkoeling Setup 9
BlaserR93 Advies WC, €900, HAF X, i7, 980X, Asus REX3, 2x GTX480 Advies Waterkoeling Setup 7
R [watercooling] 500/600 euro, i5 2500k, ASUS EAH5870, HAF X Advies Waterkoeling Setup 7
D HAF 912 plus Voeding vraag Cases en Modding 7
L HAF X HDD cage Cases en Modding 1
R [VERKOCHT] Cooler Master HAF X Verkocht 6
I Tips voor inbouw Haf 932 im really a noob in deze dingen Handleidingen en Installatie Tips 8
Dustyrick Coolermast HAF 912 plus of HAF 922 Cases en Modding 9
J Nieuwe Cooler Master HAF 912 Plus HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
JeanPaul Haf 922 Extreem Gallery & Build Logs 16
E eddy's haf x Gallery & Build Logs 54

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan