• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat logo is echt VET! Super tof gedaan! Lemonade heeft daar een mooi stukje priegel-werk afgeleverd!

en de rest van de build vordert ook gestaag zie ik :)
 
Ja, gewoon rustig en beetje bij beetje. Heb ook niet elke dag de mood om te modden. Vandaar dus dat ik aan het begin zei dat het een slow build zou zijn. Nou ja, slow heeft meer betrekking op de modder :p.
 
Schuren, schuren en nog eens schuren. Net zoals bij de rest ;).

Maar vandaag gaat het er niet van komen, het is buiten 30c momenteel (zo'n 5 graden onder mijn standaard lichaamstemperatuur). Ik ben dus helemaal gaar en kan amper iets doen.
 
Even de plexiplaat aangevallen om de exacte maatvoering te kunnen bepalen. En toch nog even gemonteerd:

20.jpg


I'm deeply in love :D.
 
Wordt er voor dat window nog iets custom geregeld?

Nuja, het gaat alleszins de goede weg uit...

Lang maar gestaag proces tot een eindformule.
 
Toch nog goed bezig geweest.
Ondanks je eigenlijk niet wou met dat warme weer.
Zeker leuk z'n kleine lili.
Kan nou beetje zien waar naar je op weg bent.
Succes met de rest.
 
Nee, ik wil de standaard looks van de window behouden, alleen dan 8,1 cm minder hoog dan het origineel. Ben nu bezig met de details voor Brink of Modding.

Ik bedoelde dan ook hetzelfde maar dan kleiner, dit zou namelijk niet zo heel erg mooi staan.
 
Ik denk dat oli wilt weten of je echt dit plexiglas (dus met de zaag-lijn erin) gaat gebruiken of het identiek gaat namaken met een volledig stuk plexi :p
 
Ik zit er aan te denken om het zo te laten, staat toch niet verkeerd?

Nee, even zonder gekheid. Wordt een nieuw paneel natuurlijk.
 
Nee, wil er wel doorheen kunnen kijken.

Cooler Master sponsort mij een Cooler Master V8 :D. Dus die zal in ieder geval zichtbaar zijn.
 
05.jpg


06.jpg


Morgen nog verder afmaken en aan de Freeduino hangen (en dan nog het leukste werk: programma schrijven ervoor).

In totaal zitten daar 9 witte en 9 blauw leds in. Ze kunnen allemaal onafhankelijk van elkaar aangestuurd worden ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan