• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had gisteren een gedeelte van het front in de lijm staan (met ondersteunplaatjes aan de achterzijde), maar tijdens montage vandaag kwam ik er achter dat 1 van de steunplaatjes op de verkeerde plek zat zodat het front niet netjes aan sloot. Dus.. krakken (ben ik toch goed in), schuren en opnieuw in de lijm:

01.jpg


De andere zijde is goed gelukt, moet alleen nog een hoekje opvullen met alu filler (iemand die een goed product daarvoor weet dat schuurbaar en overschilderbaar is?).

02.jpg


Dit is dus het trage gedeelte van de casemod, uithardingstijd van de lijm is namelijk 24 uur :(.
 
als je de universele epoxy lijm pakt dan heeft die een uithardings tijd van 15minuten zoals tripiot al zij. maar denk inderdaad dat speciale voor ijzer verstandiger is :)
 
True, maar het is wel zonde van de tijd als het niet goed blijkt te zitten na 24 uur uitharden ;). Aan de andere kant, is gelijk een leermoment. En weer opnieuw beginnen (wat met deze lijm wel mogelijk is).
 
Zat net nog naar mijn dvd brander te kijken (die nu dus in de stijl van de (W)inWin was en dus met een rood ledje). Zo was hij dus:


Dus brander weer open, ledje vervangen door een witte (lijkt in het filmpje blauw, maar is toch echt fel wit). Gelijk ook nog maar een connector erbij geplaatst aan de achterzijde van de brander, zodat ik hier gemakkelijk de reset knop op aan kan sluiten :D.

01.jpg

Routering van de kabel bepalen.

02.jpg

Zo, strak weggewerkt en loopt nergens in de weg.

03.jpg

Connector gelijmd aan de achterzijde. Makkelijker met aansluiten dan een uitstekend draadje.

Tijd voor een filmpje :D:

 
Laatst bewerkt:
mooie cupholder voor de koffie die uit t senseo apparaat komt :D. Die LED ziet er overigens strak uit, mooi contrast tussen zwart en wit.
 
Zo, even tijdelijk de AMD setup in een oude gare behuizing gemonteerd. Kreeg alleen het front nergens meer gevonden, dan maar een Lian Li Elite 333 van gemaakt :D:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg


06.jpg


07.jpg


Ook al is het tijdelijk, heb ik nog wel een beetje de kabels netjes proberen in te binden.

En nu deze pc uit en dan de AMD installeren (dualboot XP / Win7).
 
Ziet er best netjes uit voor een 'tussenkastje'. Zou zelf alleen de binnenkant nog even zwart spuiten. Dat blanke metaal kan echt niet meer hoor:040:
 
heb je die 2 gaaatjes van het cleanli front er zelf in geboord of zaten deze daar al ?

Lookin pretty Sw33t ;) For a Temporary case :p
 
Anders had ik er niet in geboord ;).

Verder... de kier bovenin het front dichtgemaakt:

01.jpg


02.jpg


Met plexi dus. En wat stopt wwwicked vaak achter plexi? Juistem, ledjes :D.

03.jpg


04.jpg


Om precies te zijn: 6 witte en 3 blauwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan