• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb er wel over zitten dromen hoor, maar het is gewoonweg niet (financieel) haalbaar om er waterkoeling in te zetten zonder concessies te moeten maken voor de case zelf. En de case is voor mij toch een flink slag more important.
 
Heb er wel over zitten dromen hoor, maar het is gewoonweg niet (financieel) haalbaar om er waterkoeling in te zetten zonder concessies te moeten maken voor de case zelf. En de case is voor mij toch een flink slag more important.

U zocht het woord : Consequenties
 
Eindelijk, het window is in vorm. En ja, dit keer zonder het plexi te laten krakken / knakken:

01.jpg


Ook de gaatjes vast erin gemaakt:

02.jpg


Donderdag schilderstape halen voor verdere bewerking.
 
Nog even bezig geweest met een Cooler Master V8 CPU Cooler (dank je Marco). Even snel uit elkaar gehaald en de rode leds eruit gehaald. Daarna eigen leds erin gezet (aan de ene kant een stripje met 2x blauw en 1x wit, aan de andere kant een stripje met 2x wit en 1x blauw):

CIMG3648.JPG


CIMG3653.JPG


Ondertussen ook de kap gespoten in RAL5011 (Staalblauw), zelfde kleur als wat er in de CleanLi komt:

CIMG3659.JPG


Alleen daarna, begon ik me een beetje te storen aan het ontbreken van het V8 logo. Dus eerst plakletters geprobeerd voor achterop een ootoo (fun logo) maar die bleek te groot te zijn:

CIMG3668.JPG


CIMG3671.JPG


CIMG3673.JPG


Toen gekeken naar een sleutelhanger, die was wel weer goed qua breedte/lengte alleen was die weer te dik. Dus een gat in de kap gemaakt en begonnen met het inwerken van het logo:

CIMG3683.JPG


Er moet nog veel aan gewerkt worden, ik wil namelijk dat de kap vloeiend naar het logo toe oploopt. Vandaar dat het logo nu nog gecamoufleerd is:

CIMG3682.JPG


De eerder toegepaste leds hebben door het V8 logo ook het veld moeten ruimen, maar wees gerust... daar wordt nog iets voor bedacht.
 
Krijg van Asphiax wat kleine restantjes Depron, zodat ik het net af kan werken. Beter dan het gesmeer met die epoxy (lastig te bewerken / modeleren). Thanks to Asphiax.

Gisteren nog even lopen puzzelen met de powerknop van de Lili. Ik wilde in eerste instantie de huidige knoppen vast houden en de ledjes vervangen van die knoppen. Helaas is die poging niet geslaagd (leds die ik kon krijgen pasten niet en smd was juist weer te fragiel). Dus, custom knoppen :106:.

Zojuist even bezig geweest met een stukje experimenteerplaat, 3 mini switches, 2 witte ledjes en overig materiaal. Even gesoldeerd en getest qua looks:

01.jpg

Waarom 3 switches? Zo heb ik de beste kans dat ik geen veertjes nodig heb in verband met het gewicht van het logo (met frosted plexi) en hoef je niet perse precies in het midden te drukken.

02.jpg

Lili logo erop. Straks nog even een gat maken in de top en het plexi zagen, frosten ed.

03.jpg

Lekker lage opbouw, het frosted plexi moeten jullie nog even erbij denken :p.

Hoop dat ik vandaag nog even kan showen ;).
 
Het logo zit in ieder geval al vast op zijn plek (even een ledje eronder gehouden voor de looks):

04.jpg


05.jpg


Even het printje aan de onderzijde gelegd:

06.jpg


En toen dacht ik, chips.. dan past de lichtbalk in de bovenzijde van het front niet meer. Maar gelukkig, a tight fit:

07.jpg

Vanaf de voorzijde gezien.

08.jpg

Vanaf de achterzijde gezien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan