Oli4v
Active member
Later is bij mij een zeer ruim begrip en het wil ook nog niet zeggen dat het inderdaad gaat gebeuren.
Gewoon zien dat de Clean Li klaar voor wc is als het er komt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Later is bij mij een zeer ruim begrip en het wil ook nog niet zeggen dat het inderdaad gaat gebeuren.
Heb er wel over zitten dromen hoor, maar het is gewoonweg niet (financieel) haalbaar om er waterkoeling in te zetten zonder concessies te moeten maken voor de case zelf. En de case is voor mij toch een flink slag more important.
Nu zou je daar geen hinder meer van mogen hebben.indd erg vaag want die link werkte ook niet via msn ...
en het feit dat als ik een email notificatie krijg met jouw naam erin dat er HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, casemod, modding, behuizingen en gaming! staat
Ach ja, alle foto's die het wel doen maken alles goed
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi | Gevonden | 4 | ||
Nieuwe naam gezocht voor Lian Li build (voorheen CleanLi) | Cases en Modding | 44 |