• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat je voor de zijpanelen aan de binnenkant wel wat versteviging mag voorzien worden?
Hebben ze ook..:

13_tw.jpg

En maar weer lijmen (overigens, er zitten ook plaatjes ter ondersteuning aan de achterzijde).

Alleen nog een mailtje sturen naar Brink of Modding, want een net en mooi plexi paneeltje maken... dat is niet aan mij besteed. En het is duidelijk te zien dat deze niet gaat passen:

16.jpg

Nee, het paneel is stevig zat. Plaatjes die erachter zitten zijn 7,5cm x 4cm. Dus ook niet echt klein ;).

Maar mocht het nog nodig zijn, dan zet ik rondom nog kleine U-profielen voor de stevigheid. Al verwacht ik niet dat het nodig zal zijn.

ik zou er schanieren inzetten met kliksloten of magneetsloten. Dan heb je een hele coole manier voor je case te openen! ideetje eejj :p

ik zou er schanieren inzetten met kliksloten of magneetsloten. Dan heb je een hele coole manier voor je case te openen! ideetje eejj :p
Grappig, it did cross my mind :D.

Maar de originele sluiting is gewoon nog intact (en heb die thumbs niet voor niets aangeschaft ervoor ;)).

Overigens, heb de CleanLi even opgemeten zodat het verschil ook in getallen te zien is.

Standaard (BxHxD): 210 x 495 x 490 mm
CleanLi nu (BxHxD): 210 x 426 x 490 mm

:D

Netjes bezig Mark.
Het lijkt netjes, maar het is het niet:(.

Delen van het zijpaneel zijn lichtjes ten opzichte van elkaar verschoven, het is wellicht met schuren te corrigeren maar ga het opnieuw lijmen morgen.

Het scheelt niet veel, maar wel te veel in mijn ogen:

CIMG3366.JPG

Laatst bewerkt:
ja weet ik veel hoe oud hij is :) weet dat ze op technische scholen niet moeilijk doen daarover dus vandaar :) Ik niet hoor ik ben allan getrouwd en pappa en heel de mikmak :D

School, wat is dat? Ben 32, sinds vorig jaar getrouwd en weet hoe het is om vader te worden. En lijm heel graag :p.

Overigens, het is nog maar een minimaal verschil, maar wil het perfect sluitend hebben:

CIMG3366.JPG

En het wordt een nieuwe soundcontroller aanschaffen, de Sunbeam heeft het verwijderen uit de wekker niet overleefd :(. De flash functie doet het nog wel. Overigens ook gelijk de onderste fan (in de HDD kooi) aangeslingerd:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan