Sw333t
I Love my NUC
Beste,
Aangezien ik ondertussen steeds meer en meer tierelantijntjes aan het verzinnen ben voor mijn build "CleanLi" past de huidige naam en insteek er niet meer bij. Clean zal hij niet worden, het is en blijft natuurlijk een wwwicked project en deze mafkees houdt wel van wat gimmicks.
Dus vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe naam. Loop al een aantal dagen te denken en te denken, maar kom er gewoon niet op. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.
De belangrijkste zaken van de case:
- Zwart aan de buitenkant met een aantal accenten met Carbon folie,
- Binnenzijde van de case is vrijwel alles bekleed met Carbon folie,
- Leds zijn primair wit, met her en der blauwe en groene accenten,
- PC is luchtgekoeld door een Cooler Master V8 welke een Hemi kap krijgt (met carbon).
Belangrijkste aan de naam:
- Uniek en nog nergens gebruikt zijn,
- Niet te lang,
- Geen scheldwoorden / schuttingtaal,
- In Engels of Nederlands.
Mocht ik de naam kiezen die jij verzonnen hebt, dan geef ik als beloning een ledstrip naar kleur weg. Mochten er meerdere zijn met de perfecte naam voor mij, dan is de eerste die het gepost is degene die de strip verdiend.
Please, help me out.
Aangezien ik ondertussen steeds meer en meer tierelantijntjes aan het verzinnen ben voor mijn build "CleanLi" past de huidige naam en insteek er niet meer bij. Clean zal hij niet worden, het is en blijft natuurlijk een wwwicked project en deze mafkees houdt wel van wat gimmicks.
Dus vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe naam. Loop al een aantal dagen te denken en te denken, maar kom er gewoon niet op. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.
De belangrijkste zaken van de case:
- Zwart aan de buitenkant met een aantal accenten met Carbon folie,
- Binnenzijde van de case is vrijwel alles bekleed met Carbon folie,
- Leds zijn primair wit, met her en der blauwe en groene accenten,
- PC is luchtgekoeld door een Cooler Master V8 welke een Hemi kap krijgt (met carbon).
Belangrijkste aan de naam:
- Uniek en nog nergens gebruikt zijn,
- Niet te lang,
- Geen scheldwoorden / schuttingtaal,
- In Engels of Nederlands.
Mocht ik de naam kiezen die jij verzonnen hebt, dan geef ik als beloning een ledstrip naar kleur weg. Mochten er meerdere zijn met de perfecte naam voor mij, dan is de eerste die het gepost is degene die de strip verdiend.
Please, help me out.