• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
respect dat je er zoveel tijd in stopt om al die dingen te programmeren , de leds in mijn pc kunnen alleen aan en uit xD
 
Zo moeilijk is het programmeren niet hoor... Ti's voornamelijk trial and error... Zelfs ik kan het en ik heb soms al moeite om een fietscomputer in te stellen
 
Bart, het worden meerdere programma's die ik tegelijk wil laten draaien (oftewel, de programma's worden verwoven tot 1 groot programma, hopelijk is er voldoende geheugen vrij ervoor ;)).
 
en dan van programma wisselen met een push button ?

in dat geval wil ik graag daarna even in jouw code spieken :) was tijdje geleden daar namelijk naar opzoek :D
 
Heb jammer genoeg te weinig poorten op de Freeduino, dus wordt even aan de kant gezet om te sparen voor een grotere Arduino variant.
 
Er zal ook nog een wijziging komen in de gebruikte fans. Hoe langer ik kijk naar die Aerocool fans, hoe lelijker dat ik ze ben gaan vinden. Dus die gaan eruit en zullen tzt worden vervangen door deze Cooler Master fans.

Heb ze al eens eerder gehad:


Daarnaast zal de voeding een Cooler Master M520 gaan worden.

Een aantal van de Aerocool fans zijn te veel aangepast om nog verkocht te kunnen worden, degene die nog wel intact zijn zullen binnenkort in de Marktplaats sectie te vinden zijn ;).
 
Heb jammer genoeg te weinig poorten op de Freeduino, dus wordt even aan de kant gezet om te sparen voor een grotere Arduino variant.

Nee joh, jij hebt gewoon een schuifregister / shift register nodig. De Arduino staat toch 99% van de tijd niks te doen als hij een paar ledjes aan moet sturen, dat schuifregister kan er makkelijk bij. Hoe dacht je anders dat gigantische ledborden aangesloten worden, die leds hebben echt niet allemaal een lijntje naar de hoofdprocessor zelf ;)
 
Ik heb een hekel aan extra dingetjes om er weer aan te hangen. Gewoon een grote Arduino Mega, lijkt me ook wel leuk speelgoed.

Daarnaast, Freeduino is al weg.

Overigens, een schuifregister kan je toch niet random aansturen?
 
met 3 pinnen kun je een schuifregister aansturen, en desnoods daisy chainen :). Dat led bordje wat ik aant maken ben gebruikt 4 lijnen voor 2x24 leds
 
Als alles goed is, dan kan morgen de "HD8800" in de pc:

8800GTS_33.jpg


Overigens, de schroefjes bij het vierkantje zijn fake. Zijn alleen de kopjes van de schroeven die erop gelijmd zitten :p.
 
Stoere mod :D wat heb je gebruikt om onder dat gpu "gat" te doen?

Wel jammer van dat groene pcb tho..
 
Hoop dat je er wel plexi of rubber tussen hebt gedaan? :p anders gaat dat natuurlijk keihard geleiden?
 
Later is bij mij een zeer ruim begrip en het wil ook nog niet zeggen dat het inderdaad gaat gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan