• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
:038:

die onderste fan met die 3 led's aan de binnenkant achter dat Lian Li logo ziet er echt sw333t uit:D

alleen wel jammer dat je soundcontrol het niet meer doet die flash functie is wel leuk maar lijkt mij wat minder als je er naast moet zitten werken/gamen.
Ik weet niet of het aan de camera licht of het nachtelijk filmen maar het lijkt redelijk fel.:eusa_eh:
 
Die fan is de Aerocool RS12 Carbon Fiber Black ;). En ja, vond dat er ook stoer uit zien die 3 ledjes zo rondom het Lian Li logo :D.

Het licht zowel aan de camera en aan het nachtelijk filmen, in het echt is het een stuk minder fel. Maar er komt sowieso een schakelaar tussen, continue geknipper hoeft voor mij ook niet ;).
 
oww dan zijn we van dezelfde tijd. gisteren nog een discussie met personeel hier. die niet wisten wat een vijfje en een rijks een rooie en een vuurtoren was :p
 
Kleine preview van het werk van Lemonade / MijnPrintplaat.nl:


cleanli_pcb.jpg

Ik was allang de weg kwijt geweest om dit zo samen te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Ledjes van Leds-Buy zijn ook binnengekomen vandaag:

01.jpg


02.jpg


Zitten even tijdelijk zo, zodat ik alles kan uitmeten en daarna de po naar Lemonade kan sturen voor een custom printplaatje met de gaatjes op de juiste plekken :D.
 
En vandaag binnengekomen (thanks to MijnPrintplaat.nl):

01.jpg


02.jpg


03.jpg


Eerst getest zonder plexiglas ervoor:


Dat is fel :D.

Daarna met een stukje donker getint plexiglas ervoor, dat is al een stukje minder fel:


De witte leds blijven continue op 1 sterkte branden, de blauwe leds faden automatisch.

Lemonade, je bent top Bob!
 
:035: Fck yeah :D

Als je iets minder fel wilt kun je denk ik wel een weerstand in de 12V lijn zetten. Moet wel iets van 1W kunnen verwerken.
 
:035: Fck yeah :D

Als je iets minder fel wilt kun je denk ik wel een weerstand in de 12V lijn zetten. Moet wel iets van 1W kunnen verwerken.
Heb een monster besteld van een nog donkerder getint stukje plexi ;).

Overigens, weer begonnen aan het lijmen van het zijpaneel. Heb eerst 2 alu hoekprofieltjes op 30 centimeter gezaagd, die zorgen voor een nette verbinding en wordt tevens een geleider (mits ik het plan uit kan voeren, vandaar dat ik er nog weinig over kan zeggen).
 
Tussenstand van het zijpaneel met window: Die is lekker aan het uitharden:

17.jpg


18.jpg


Vanmiddag de andere zijde monteren.
 
zozo jij bent al vroeg bezig met je build :p
Valt toch wel mee, heb ik gisteravond al gelijmd ;). Het was alleen te donker om nog foto's te maken en had er ook de puf niet voor.

Haha, die is wel grappig ja. Niet eerder opgevallen eigenlijk. Andere kant van dat printplaatje ziet er zo uit ;).

Was van de Frosted Led, die deed die fading leds op de topfan (CM Turbine fan met modded leds) ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan