• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je nou van plex een rechthoekig doosje maakt en dat tegen je mobo plate vastschroefd, dan kan je daar al je kabels in kwijt, en dan kan je eventueel aan de bovenkant nog een spiegel mod plaatsen!
 
beter vooraf denken wat je ermee wil ipv wat anders.

als ik al je topic bij elkaar veeg, had je een dik systeem kunnen hebben, maar elke keer net niet (zie commentaar l3p).
Je gooit zoveel geld over de balk, zonder goede research.

Zonde! Maar ieder zn werkwijze ;)
 
De kans is er altijd dat het resultaat niet is wat je wilt, dan is het weggegooid geld en erg zonde van zo'n standaard mooie kast.
Ik zou daarom kiezen voor optie 2, anders optie 3 (meeste zekerheid).

@ mao
wwwicked vindt de meerprijs het niet waard.
Sommige mensen doen 10 euro extra voor iets snellers.
wwwicked besteedt die 10 euro liever aan LED's ;)
 
@ mao
wwwicked vindt de meerprijs het niet waard.
Sommige mensen doen 10 euro extra voor iets snellers.
wwwicked besteedt die 10 euro liever aan LED's ;)

heb het daar nooit over gehad.
Het feit dat hij van diverse cases wisselt en nooit afmaakt kost hem onwijs veel geld.
als aanvulling een 775 itx bordje omdat hij niet van cpu wil wisselen.
dat was 1 maand geleden. een uitgave die nu ook had gekunt maar een 1155 tegenover had gestaan.

heb het niet eens over leds gehad
 
als ik al je topic bij elkaar veeg, had je een dik systeem kunnen hebben, maar elke keer net niet (zie commentaar l3p).

Dacht dat je dit bedoelde:

l3p zei:
Wat heeft dat nou weer met mijn bureau te maken.
En was maar een tip hoor van de cpu.
13 euro meer voor een i5 661 die sneller is en een snellere onboard gpu heeft en daardoor waarde vaster is.


Maar van de kast is idd zonde als het niks wordt. Daar is niks meer aan te doen nu.
Wel weer een ervaring rijker en volgende keer zal het vast voorkomen worden :)
 
Mijn 2 centen zeggen inderdaad niet inkorten, bouw er gewoon een mooie pc in, moet niet per se highend zijn, gewoon strak met wat van die gave ledkunsten en stiekeme mods van jou, dan is het verre van een bakbeest en heb je wel een mooie lian li ;)
 
Stel je gaat je kast verkleinen.. what's next? Ik zou persoonlijk je LiLi niet inkorten, het is juist zo een mooie kast. Misschien kun je wat aan de binnenkant modden met leds, fans, cable managment e.d. Eventueel dan nog iets aan de voorkant van een fan controller ofzo.
Zoals je in je begin post aangaf "het is een slome build" is misschien goed om over na te denken wat je precies wilt.
 
Mao heeft wel gelijk, alleen is het bij mij eerst doen en dan denken. Snijd ik geregeld mijn vingers aan (als dat al niet gebeurd met het demonteren van ventilators :D).

Overigens, dat ITX bordje is uiteindelijk ook retour gegaan, net als de bijpassende behuizing (je weet nog wel het gezeik met Informatique neem ik aan). Dus die extra uitgegeven centen zijn ook retour gekomen en aan niet pc zaken besteed.

Het waterkoelingsproject (Sw333t) is beeindigd door mijn vrouw, al was ik het wel met haar eens dat ik daar teveel centen in stak. Waterkoeling is to expensive voor mij. Al had ik die build wel heel graag af willen maken, mijn vrouw is velen malen belangrijker voor mij dan een computer.

Doorverkopen doe ik niet, zal weinig op gaan brengen aangezien ik thumbschroeven (dat wist ik, wist alleen niet dat dat een speciale schroefdraad is) en de hdd kooi mis. Verder zit er een kleine beschadiging op het zijpaneel. Daarbij, mocht ik hem alsnog doorverkopen, dan komt er daarna geen Lian-Li meer (aangezien het aanpassen daarvan nogal aardig wat centen kost zo te merken).

Verder blijf ik bij mijn standpunt, hij is te groot. Dat had ik met goede research vooraf ook kunnen inzien, maar zoals eerder aangegeven doe ik eerst voordat ik nadenk.

Ledkunsten zullen er amper in komen te zitten, voor de ledkunsten heb ik de Frosted Led nog. De Lili krijgt een strakke witte verlichting met blauwe accentjes, geen fade effecten, gewoon statische verlichting. Lekker strak.

Wel ben ik iemand die zich zoveel mogelijk aan het grote plan houdt, details kunnen altijd lichtjes wijzigen... maar mijn plan zet ik door.


Stel je gaat je kast verkleinen.. what's next?
Knap als jij weet wat je in de toekomst al wilt.. ik niet. Daarvoor zie ik teveel leuke dingetjes, loopt mijn brein overuren te maken met ideeen verzinnen terwijl ik slaap en wil ik veel te veel... Ik weet niet wat de volgende stap is, maar 1 ding is zeker dat het wellicht weer zoveel commentaar op gaat leveren plus enorm veel bloed, zweet en tranen. Iets dat ik graag overheb om mijn doel te kunnen bereiken of te kunnen overtreffen.

Dus optie 1: Die Lili gaat eraan!
 
R.I.P. LiLi...

Veel succes ermee! Is een behoorlijke uitdaging en ik hoop dat je de kast niet op de helft met de kliko mee geeft ;)
 
En huppatee, uit elkaar dat ding:

01.jpg


02.jpg

Stampertje vind de top wel interessant ;).

03.jpg

Het front uit elkaar op de bank.

Nu de boormachine opladen en dan de popnagels uitboren van het mobotray.
 
Laatst bewerkt:
Wel wil ik Peter (Brink of Modding) bedanken voor de inzage in de werkzaamheden, het doet mij duidelijk laten zien wat voor karwei het is.

Graag gedaan, ik ben blij dat we zo tot deze beslissing zijn gekomen. Het idee was leuk, maar de praktijk toch wat lastiger.

Nu ga ik weer verder met fotootjes kijken ;)
 
En weer een stuk verder uit elkaar:

04.jpg


05.jpg


06.jpg


07.jpg

Terror in de tuin, wat een heerlijk zonnetje weer :D.

Even de accu van de boormachine opladen (gelukkig is het een snellader :D). Dikke peer machine ook opgesnort, zijn er eigenlijk speciale zaagjes voor alu nodig of is een ijzerzaag ook goed?
 
Dat is mooi, want een fijn ijzerzaagje is in het bezit. Zo (na een bakkie koffie) even de schilderstape opzoeken om het af te tapen. Doe het mobotray als eerste, aangezien dat in mijn ogen de meest bepalende factor is (correct me if i'm wrong).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan