Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Klopt.Volgens mij ben je op die foto 2 frontbays kwijt
Heb hier toch nog over zitten twijfelen, ik kan namelijk ook nog kijken voor ITX formaat (alleen dan met socket 1156), bijvoorbeeld:Moederbord: ASUS P8H67-M PRO (B3)
Processor: Intel Core i5-2400, 3.10GHz, 6MB, HD2000, S1155
Geheugen: Kingston ValueRam 4GB(2x2GB) DDR3 1333MHz C9
Het is wel een slome build (maar jullie zijn niet anders van mij gewend)
Zoals ik er naar zat te kijken moet je inderdaad één las leggen, denk alleen wel dat je dan de 'fabrieks look' blijft houden.
Het zou wel schelen als er geen nieuwe cutout voor de voeding gezaagd hoeft te worden, dat scheelt behoorlijk wat werk. Lassen aan zo'n dunne plaat lijkt me geen goed idee, een plaatje erachter lijmen lijkt me beter. Door hem middendoor te snijden behoud je ook de montagepunten aan de onderkant. [..]
Heb hier toch nog over zitten twijfelen, ik kan namelijk ook nog kijken voor ITX formaat (alleen dan met socket 1156), bijvoorbeeld:
Moederbord: Gigabyte GA-H55N-USB3
Processor: Intel Core i5 650 Boxed
Geheugen: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G
Het is dan wel geen Sandy Bridge, maar hoef ook niet voorop te wandelen.
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi | Gevonden | 4 | ||
Nieuwe naam gezocht voor Lian Li build (voorheen CleanLi) | Cases en Modding | 44 |