• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er goed uit WwWicked..

ik zelf zit op met een krappe Budget..
gewoon lekker je tijd nemen zoals je altijd doet ;)
 
Die cage HAD :| ik :p

Helaas mocht ik die hebben van soppy, en daar heb ik donor spul van geslepen :p maar ik heb altijd nog wel een andere houder voor je denk ik, ik ga ff in mijn LILI doos kijken :)
 
Even nog op de bank gezet, alleen bij resizen koos ik voor de optie "vervang originelen" :(:

opdebank1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vooruit, om de plannen verder te verklappen:

lili_achterkant.jpg


Let wel, dit is nog niet definitief. Het hangt af van:

- Of Brink of Modding dit aan durft,
- Het financiële plaatje wat daar aan komt te hangen.

Wordt het niet mogelijk door een van bovenstaande zaken, dan komt er een ATX moederbord in.
 
Laatst bewerkt:
Flink valt wel mee, tis maar 8 a 9 centimeter ;).

Edit: Zat net even naar accessoires te kijken, maar jezus... wat zijn die spulletjes prijzig.
 
Laatst bewerkt:
Heb hier toch nog over zitten twijfelen, ik kan namelijk ook nog kijken voor ITX formaat (alleen dan met socket 1156), bijvoorbeeld:

Moederbord: Gigabyte GA-H55N-USB3
Processor: Intel Core i5 650 Boxed
Geheugen: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G

Het is dan wel geen Sandy Bridge, maar hoef ook niet voorop te wandelen.
 
Waar wil je de kast precies in tweeën zagen? Zat net even naar een grote foto van jou type kast te kijken en het hoeft niet perse heel moeilijk te zijn. Je hoeft dan niet eens een nieuwe cut-out voor je PSU te maken. Wel een kewl idee trouwens!
 
Zoals ik er naar zat te kijken moet je inderdaad één las leggen, denk alleen wel dat je dan de 'fabrieks look' blijft houden.

Het zou wel schelen als er geen nieuwe cutout voor de voeding gezaagd hoeft te worden, dat scheelt behoorlijk wat werk. Lassen aan zo'n dunne plaat lijkt me geen goed idee, een plaatje erachter lijmen lijkt me beter. Door hem middendoor te snijden behoud je ook de montagepunten aan de onderkant.

Het zijpaneel en de drive bays gaan sowieso wel lukken Mark. De achterkant is het lastigste, de voorkant is ook helemaal van alu? De voorkant wordt niet zoals op je soep he, dat kan alleen als hij ook middendoor gezaagd wordt.
 
Het zou wel schelen als er geen nieuwe cutout voor de voeding gezaagd hoeft te worden, dat scheelt behoorlijk wat werk. Lassen aan zo'n dunne plaat lijkt me geen goed idee, een plaatje erachter lijmen lijkt me beter. Door hem middendoor te snijden behoud je ook de montagepunten aan de onderkant. [..]

Geen idee hoe dik het materiaal is? Op plaat materiaal van 2mm moet een aantal punt lasjes toch wel kunnen (geen persoonlijke ervaring mee)? De rest dan opvullen met 2-komponenten alu filler.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er inderdaad 2 frontbays tussenuit laten zagen. Dan hou je de looks zoals die op je foto zijn.

Maar dat is nu natuurlijk allemaal napraten van je eigen mod-expert :p

Ff opschieten met je budget en gaan met die banaan!
 
dat idee wat jij me vertelde via msn lijkt me nog leuker (of is dit dees en heb ik je verkeerd begrepen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan