• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik post elke keer kleine updates, geen zin om te wachten :p.

Woppatee, mobotray is nu al gedeeltelijk stukje kleiner geworden. De bevestiging ervan moet ik nog even over nadenken... maar het begin is er:

08.jpg

09.jpg

En hups, de dikke peer er doorheen:

10.jpg

11.jpg

Stukkie korter :D.

Niet helemaal recht, maar acceptabel en te maskeren.

Ga zo door!

Nu ben je skillz aan het ontwikkelen! en eeuhm tjha! een van de rechtste lijnen die ik je heb zien maken :D!

Gooi er anders een winkelhaak tegen en ga er nog ff met de handvijl tegen aaan!

Als ik dat zo zie heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt met de CleanLi :D. Lekker rustig aan en goed afwerken

I say, good job!

Misschien heb je hier wat aan, als ik iets zagen moet gebruik in naderhand altijd een L-profiel om langs te vijlen. Wat k.3nny zegt deed ik in het begin tot ik me blokhaak om zeep hielp door er met mij vijl langs te gaan...Ikzelf kan namelijk voor geen meter recht zagen!

De vaart zwakt nu wel af, want kan pas verder als het mobotray er weer in zit (qua aftekenen en afplakken).

Toch wel het betere werk van je mark!
Ja, ik begin nu eerst alles goed te bekijken qua constructie en dan pas doen. In plaats van andersom. Wel even wennen, maar werkt wel prettiger zo te merken. En moest even over de drempel heen van zelf doen.

Ik vond het overigens een beetje jammer om het toolless systeem voor de insteekkaarten weg te gooien:

14.jpg

Dus even gedemonteerd, gezaagd, geschuurd en weer in elkaar gezet:

15.jpg

Moet later in de case wel een extra gaatje boren voor de bevestiging, maar dat neem ik wel voor lief.

voor een slow build ga je lekker wwwicked je hebt de smaak weer goed te pakken.
Keep it up
I like what you doing.

Recht zagen lukt me nog steeds niet, maar dat corrigeer ik wel weer als ik alles aan elkaar zet:

16.jpg

De eerste van het front is door (8,5 cm er tussenuit) :D.

Vooruit, dit keer een edit... de tweede is ook door:

17.jpg

En nu begin ik hem wel te knijpen :p. Zielig hoopje alu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan