• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zevende ''update'' vandaag al.... Maaruh, keep it going!
En nummer 8 staat onder de quotes :D.

Seht super gut aus!!

ik begin spontaan te denken dat je liegt over je handen ;)
Met warm weer heb ik er minder last van ;). Zolang ik maar zoveel mogelijk de dikke peer vermijdt.

Als je alles schreef zaagt, dan heb je wel eens het geluk dat het uiteindelijk goed aansluit. Dit keer ben ik de lucky one (hehe, mag ook wel eens):

18.jpg

19.jpg

Let wel, is nog niet gelijmd. Alleen tegen elkaar aan gezet, is dus niet recht (waterpas) qua model.

Kenny, bedankt voor de link ;).

En nu is het weer rust. Morgen weer een dag.

Laatst bewerkt:
Whaha geweldige man dit :p

Je gaat indd hard!

PS, voeding naar voren doen ;) en dan met een lian li interne powercable naar achteren brengen!

Dan moet je aleen dus nog dat stukje voeding en een stukje pci-slot weg te halen daaroow, en dan ben je er al :)

Ja, maar nu even rust weer. Straks lekker eten en dan nog eens gaan nadenken over de top, aangezien daar 2x 120mm fans in komen te zitten en er enkel gaten zitten voor 2x 140mm.

mark gaat hard
mark gaat lekker
mark gaat los

ja hij doet het allemaal (zelluf)

Respect dat je het voor elkaar krijgt!
miss een idee om gewoon 2 simpele 140 naar 120mm fan converters te gebruiken en die bewerken met een paar mooie ledjes ana de binnenkant of wat plakplastic;)

De fans die ik ga gebruiken hebben al hele mooie ledjes (zitten in het midden, schijnen dus van binnen naar buiten).

De fans die in de top moeten komen zijn deze:

rs12_blauw.jpg

Elders in de behuizing komt 1 of 2 van deze:

rs12_zwart.jpg

Met dank aan Asphiax, zonder hem had ik ze niet direct kunnen aanschaffen in de aantallen die ik wilde.

PS, voeding naar voren doen ;) en dan met een lian li interne powercable naar achteren brengen!
Grappig, daar zat ik ook aan te denken. Maar als ik een stuk bij de PCI sloten weg haal, dan ben ik er ook. Al zal ik wel moeten gaan plamuren en de case (gedeeltelijk) moeten gaan spuiten (maar was daar al vanuit gegaan).

Voeding voor het systeem heb ik nog niet, krijg geen antwoord terug van Cooler Master :(.

en dan nog eens gaan nadenken over de top, aangezien daar 2x 120mm fans in komen te zitten en er enkel gaten zitten voor 2x 140mm.
Ik beschouw dit probleem als opgelost, even een zoektocht door het huis gehouden en heb nog 2 zijpanelen gevonden van een Cooler Master Elite 333 :D.

Dus wachten op de fans, aftekenen.. zaag er doorheen rossen (ow nee, rustig zagen met de dikke peer.. kreeg ik als tip) en een soort van adapterplaat maken. Gaat goedkomen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan