Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
@ mao
wwwicked vindt de meerprijs het niet waard.
Sommige mensen doen 10 euro extra voor iets snellers.
wwwicked besteedt die 10 euro liever aan LED's
als ik al je topic bij elkaar veeg, had je een dik systeem kunnen hebben, maar elke keer net niet (zie commentaar l3p).
l3p zei:Wat heeft dat nou weer met mijn bureau te maken.
En was maar een tip hoor van de cpu.
13 euro meer voor een i5 661 die sneller is en een snellere onboard gpu heeft en daardoor waarde vaster is.
Je weet niet wat je wil he, kleine kasten wil je vergroten en grote kasten wil je verkleinen
Knap als jij weet wat je in de toekomst al wilt.. ik niet. Daarvoor zie ik teveel leuke dingetjes, loopt mijn brein overuren te maken met ideeen verzinnen terwijl ik slaap en wil ik veel te veel... Ik weet niet wat de volgende stap is, maar 1 ding is zeker dat het wellicht weer zoveel commentaar op gaat leveren plus enorm veel bloed, zweet en tranen. Iets dat ik graag overheb om mijn doel te kunnen bereiken of te kunnen overtreffen.Stel je gaat je kast verkleinen.. what's next?
Wel wil ik Peter (Brink of Modding) bedanken voor de inzage in de werkzaamheden, het doet mij duidelijk laten zien wat voor karwei het is.
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[GEVONDEN] Fittingen en fillport voor de CleanLi | Gevonden | 4 | ||
Nieuwe naam gezocht voor Lian Li build (voorheen CleanLi) | Cases en Modding | 44 |