DieHard
Twello, GLD
goedendag soortgenoten,
0. Volledige naam van het product: Verschillende LED's (kleuren/maten)
1. Welke datum heb jij het product gekocht? De LED's komen uit een lamp die ongeveer 3.5 jaar oud is maar 2 jaar is gebruikt.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Rond de 2 jaar.
3. Waarom wil jij het verkopen? Heb een nieuwe lamp gekocht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nop.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? gebruikt.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) nop.
7. Wat is je richtprijs? Bieden? Heb geen idee hoe duur LED's zijn. Mag voor een prikkie weg.
Het zijn voornamelijk blauwe LED's maar er zitten ook genoeg witte bij en een paar andere kleuren (rood,paars,groen)
Deze lamp heeft mijn vader ooit voor me gekocht in China en heeft hem vanuit China naar NL laten exporteren via een container.
Rond de 95% van de LED's doen het nog.
ik zoek nu nog naar een afbeelding van de lamp terwijl die aanstaat maar voorlopig moeten jullie het doen met deze afbeeldingen:
De lamp:
de LED's
Voor vragen kun je altijd een reageersul achterlaten
Groetjes Kevin
0. Volledige naam van het product: Verschillende LED's (kleuren/maten)
1. Welke datum heb jij het product gekocht? De LED's komen uit een lamp die ongeveer 3.5 jaar oud is maar 2 jaar is gebruikt.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik. Rond de 2 jaar.
3. Waarom wil jij het verkopen? Heb een nieuwe lamp gekocht.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nop.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product? gebruikt.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.) nop.
7. Wat is je richtprijs? Bieden? Heb geen idee hoe duur LED's zijn. Mag voor een prikkie weg.
Het zijn voornamelijk blauwe LED's maar er zitten ook genoeg witte bij en een paar andere kleuren (rood,paars,groen)
Deze lamp heeft mijn vader ooit voor me gekocht in China en heeft hem vanuit China naar NL laten exporteren via een container.
Rond de 95% van de LED's doen het nog.
ik zoek nu nog naar een afbeelding van de lamp terwijl die aanstaat maar voorlopig moeten jullie het doen met deze afbeeldingen:
De lamp:
de LED's
Voor vragen kun je altijd een reageersul achterlaten
Groetjes Kevin
Laatst bewerkt: