JeanPaul Bros Family 15 juli 2010 #21 Ziet er netjes uit man ! als je nog wat van WC spul zoekt ik heb nog een EK supreme LT liggen en een nieuwe fles UV groen .+ nog 2 meter slang ofz . mocht je het nodig hebben
Ziet er netjes uit man ! als je nog wat van WC spul zoekt ik heb nog een EK supreme LT liggen en een nieuwe fles UV groen .+ nog 2 meter slang ofz . mocht je het nodig hebben
The_Saviour# Deus Ex Machina 15 juli 2010 #22 ik heb nu ff geen geld meer , binnenkort. Ik heb zeker interesse in Supreme LT en slangen, groen past niet echt bij mijn build
ik heb nu ff geen geld meer , binnenkort. Ik heb zeker interesse in Supreme LT en slangen, groen past niet echt bij mijn build
JeanPaul Bros Family 15 juli 2010 #23 vandaar ik al zei mocht je het nodig hebben laat maar wat weten als je de LT nog wilt hebben
ThomasJS Junior Member 15 juli 2010 #24 Misschien een idee: bij de Tempest heb je blauwe 2 leds in de voorkant om die rand op te lichten, die kun je vervangen voor oranje Of heb je dit al gedaan? Edit: ik zie nu dat je het in de schets al hebt staan
Misschien een idee: bij de Tempest heb je blauwe 2 leds in de voorkant om die rand op te lichten, die kun je vervangen voor oranje Of heb je dit al gedaan? Edit: ik zie nu dat je het in de schets al hebt staan
The_Saviour# Deus Ex Machina 15 juli 2010 #25 ik heb daar oranje ledjes voor, maar ik heb die originele ledjes eruit gehaald en kan ze niet terug vinden
ik heb daar oranje ledjes voor, maar ik heb die originele ledjes eruit gehaald en kan ze niet terug vinden
The_Saviour# Deus Ex Machina 21 juli 2010 #26 Weer wat onderdelen gekocht, moeten nog binnenkomen. Watercooling setup komt er zo uit te zien: Swiftech mcp655 Ek Supreme LT EK-MultiOption 4 Port RES 400 Rev. 2 Black Ice stealth 360 3x Yate Loon 1350rpm Fittingetjes
Weer wat onderdelen gekocht, moeten nog binnenkomen. Watercooling setup komt er zo uit te zien: Swiftech mcp655 Ek Supreme LT EK-MultiOption 4 Port RES 400 Rev. 2 Black Ice stealth 360 3x Yate Loon 1350rpm Fittingetjes
The_Saviour# Deus Ex Machina 24 juli 2010 #27 WUTZ DAT?? Hmmm spekkies. Jammer, er zit maar een Laing D5 aka Swiftech mcp 655 in Wat zou er in die andere zitten? En nu even totaalplaatje van al mijn waterkoeling spul. ps. Sorry voor de slechte foto's, maar de normale digitale camera is een beetje overleden. Deze foto's zijn gemaakt met mijn mobiel (LG Arena).
WUTZ DAT?? Hmmm spekkies. Jammer, er zit maar een Laing D5 aka Swiftech mcp 655 in Wat zou er in die andere zitten? En nu even totaalplaatje van al mijn waterkoeling spul. ps. Sorry voor de slechte foto's, maar de normale digitale camera is een beetje overleden. Deze foto's zijn gemaakt met mijn mobiel (LG Arena).
k.3nny Oldscool. 24 juli 2010 #28 zoow dat is een beste waterkoeling setje om mee te beginnen! Goede aankopen!
The_Saviour# Deus Ex Machina 24 juli 2010 #29 Thnx, tja ik was in het begin niet van plan om er veel aan uit te geven, dit lijkt me idd vrij goed voor het geld wat ik er voor betaald heb . btw het reservoir komt bovenop de case. Zo dus;
Thnx, tja ik was in het begin niet van plan om er veel aan uit te geven, dit lijkt me idd vrij goed voor het geld wat ik er voor betaald heb . btw het reservoir komt bovenop de case. Zo dus;
The_Saviour# Deus Ex Machina 24 juli 2010 #31 hoe krijg ik de slang op de d5? dat past niet echt. Ik heb 3/8 slang en die pomp heeft 1/2
k.3nny Oldscool. 24 juli 2010 #32 Beetje slang warm maken en flink knarsen tanden met het erop krijgen Mij lukt het ook altijd
dopestuff Moderator Forumleiding 24 juli 2010 #35 komt natuurlijk omdat de D5 stock top fittingen eraan heeft van 1/2" ID en jij gebruikt 3/8" ID dus moet je hem idd een beetje oprekken warm maken werkt, en een heel klein beetje vocht (als smeermiddel) aan de binnenkant helpt ook, maar verder niets als smeermiddel gebruiken!!!
komt natuurlijk omdat de D5 stock top fittingen eraan heeft van 1/2" ID en jij gebruikt 3/8" ID dus moet je hem idd een beetje oprekken warm maken werkt, en een heel klein beetje vocht (als smeermiddel) aan de binnenkant helpt ook, maar verder niets als smeermiddel gebruiken!!!
The_Saviour# Deus Ex Machina 25 juli 2010 #37 watercooling zit in en op de case :3 straks ff de loop vullen en leaktesten
The_Saviour# Deus Ex Machina 26 juli 2010 #40 net ff 1e bestelling geplaatst bij highflow 1x Arctic Cooling MX-3 Koelpasta (4g) 119% €9,95 €9,95 1x 4-Pin Molex naar 4x 3-Pin: Multi Fan Connector 119% €4,30 €4,30 6x Koolance Hose Clamp / Slangklem (3/8) Zwart 619% €1,25 €7,50 1x 8-Pin CPU Verleng Kabel 25CM Premium Sleeved Black 119% €6,99 €6,99 2x Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml 219% €7,79 €15,58 pics van leaktest e.d. komen zo -edit- Gaatjes boren om res bovenop de kast te kunnen monteren Res houders op hun plek Res op zijn plekje Pomp aan de bodem geschroefd, rad ff voor de looks geplaatst... Leaktest in progress, na een aantal uur nog steeds lekvrij Laatst bewerkt: 26 juli 2010
net ff 1e bestelling geplaatst bij highflow 1x Arctic Cooling MX-3 Koelpasta (4g) 119% €9,95 €9,95 1x 4-Pin Molex naar 4x 3-Pin: Multi Fan Connector 119% €4,30 €4,30 6x Koolance Hose Clamp / Slangklem (3/8) Zwart 619% €1,25 €7,50 1x 8-Pin CPU Verleng Kabel 25CM Premium Sleeved Black 119% €6,99 €6,99 2x Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml 219% €7,79 €15,58 pics van leaktest e.d. komen zo -edit- Gaatjes boren om res bovenop de kast te kunnen monteren Res houders op hun plek Res op zijn plekje Pomp aan de bodem geschroefd, rad ff voor de looks geplaatst... Leaktest in progress, na een aantal uur nog steeds lekvrij