Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ZOW, de pc draait weer! ik vind de witte slangen, oranje anti knik veer echt super, ben zeer blij dat ik dat gedaan heb. Freddy ik bedank Highflow voor weer een fantastische service en een lekkere lolly, smaakte goed.
Hierzo wat pics dan maar.
Foto's van de hele kast komen nog wel, zodra ik de zijkleppen gedaan heb, helaas een tegenslag gehad met het verven ervan, maar ik kan in ieder geval wel genieten van de looks nu, voor een amateur, mha nie verkeerd haha.
Dat ziet er netjes uit zeg. Overigens, is het interne nu verlicht met die ledstrip? Want hij geeft een heel aparte gloed richting de slangen (me like it).
Uiteraard is het nog niet klaar, en ik ga nog zeker aan de gang met de wire management, alles op zn tijd. de slangen zonder anti knik had ik expres gedaan, vind het wel mooi zo puur wit, maakt het ook niet te druk.
Dat ziet er netjes uit zeg. Overigens, is het interne nu verlicht met die ledstrip? Want hij geeft een heel aparte gloed richting de slangen (me like it).
Jep, de ledstrip staat aan, en door de blauwe leds zit die aparte glow op de slangen. ben het met je eens, die gloed maakt het een uniek iets om naar te kijken.
Het is wel makkelijker om de slangen los te hebben en ze er dan omheen draaien, het kan ook terwijl ze vast zitten, maar het is een hoop gepruts. ik had eerst de slangen op maat geknipt, dan de veer eromheen, en toen pas op de fittingen aangesloten.
Standaard clocks, overclocken vind ik niet echt nodig, meeste games draaien altijd wel 60 fps, goe zat toch, maar hier een screenie van temps en settings.
Heb ook een water temp sensor, die zit ongeveer tussen de 28 en 31 graden, 28 op idle, 31 op load.