Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb vandaag de eerste Laag zwart gespoten, het is nog niet helemaal super, maar opzich gaat het de goede kant op!
Hier wat pics.
Heb me voorlopig maar even ingesteld om alleen de body als eerste af te maken, de panelen en de rest van de spullen kan ik allemaal tegelijk doen, dus combineer ik dat later wel.
Thanks, ik spuit op een lege kamer die af en toe als logee kamer gebruikt word, als het nou zomer was en goed weer dan was ik in de tuin bezig geweest.
En weer een laag paint, dit keer ziet het er al heel wat strakker uit, alleen zijn er nog wat korrelige stukjes, maar dat ga ik wel fixen, is niet zn heel groot probleem.
Tevens ook de frontjes van de hard drive cages gedaan.
Er moet nog zat gebeuren, maar langzamer hand komt het goed, had alleen niet verwacht dat het zoveel werk was haha.
Jep, ik heb duidelijk wat plekken gemist, is niet erg. Heb tijd zat om het goed over te doen, aanstaande vrijdag komen de witte slangen binnen, met oranje anti knikveren, tegen die tijd is het wel opgelost.
Tjah, het is bijna zover! Eerlijk gezegd ben ik best wel een ramp met verven, het is niet perfect, maar ik vind het er wel super uitzien zover, ik zal ook niet snel weer zoiets doen, mocht ik weer zulke plannen hebben dan doe ik het wel uitbesteden.
ANYWAY! Hierzo wat pics.
Hopelijk heb ik zaterdag mn bestelling binnen van Highflow, 2 meter witte slang, 1 meter oranje anti knikveer, en dan kan ik het zooitje weer lekker in elkaar sleutelen!. Greetz.