• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Black & white Cosmos

Dark-NighT

New member
Ladies and Gentlemen.

Big update coming up soon

En om alvast een clue te geven is hier een kleine teaser.

Zal na de kerst, mischien wel begin nieuwjaar gebeuren, maar stay tuned :D

Dark-NighT

New member
Update Time!

Ten eerste, Thanks Highflow voor de last minute levering van de hardware zo net voor oud en nieuw!!!!

Juist Hier gaan we dan, ik was vanmorge om half 11 al lekker begonnen met de bak uit elkaar halen, halverwegen kwam het gls busje aan wohooo

Moet zeggen, waterblocks op gpu's zetten duuuuurt ff, maar goed het ziet er wel awesome uit. Maar wat nu op me kast gegroeid is een beetje belachelijk haha.

Genoeg getypt, hier zijn de pics.

Voor dat het uit elkaar ging.

Zooitje op de bank

Bijna leeg

OMG, something climbed on there.

Fitting block!

Mijn oplossing voor drainage, zat eerst op me chipset, maar omdat de onderste kaart nu het laagste is, Tadaaaa

Random shot

Vullen en leak testing!

BAAS!!

En dat was ie weer, geniaal spul dat watercooling haha.

Comments, thanks allemaal welcome en Enjoy!

Dark-NighT

New member
Om vast in de spirit van The Party te komen heb ik de witte gedeeltes op de pc opnieuw wit gespoten, ik en al me gerook maakt het nog wat geelig, maarja goeie bezigheid dat repainting.

Ow en om ff compleet random te zijn ff me muis painted in black & white stijl,

Cheers.

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Freddy HW Labs Black Ice Nemesis WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
AQuAKiNG 750D X99 Black/White/Silver theme Gallery & Build Logs 46
the_cyberspace Caselabs Black & White Workstation Gallery & Build Logs 41
R Swiftech TruFlex Tubing Black/White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R NZXT Switch 810 Black 'n White WC build Gallery & Build Logs 5
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
C Enermax Fulmo black&white Gallery & Build Logs 7
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
cederieck [BIP]Silverstone Tj-07 Black and White Gallery & Build Logs 77
Sw333t Rocker Rectangular Switch - Black with White LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Joren White n' Black by Joren Gallery & Build Logs 18
Zwelgje bloody black and white Gallery & Build Logs 40
U NZXT 4x SATA Kabel 60cm, black HSG - sleeved white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Johnny [BiP] Black and a bit white Gallery & Build Logs 87
Nils Black N white rebuild Gallery & Build Logs 36
Freddy Feser Tube ID1/2" - OD3/4" UV WHITE en UV BLACK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
pilotter MDPC-X Heatshrink 4:1 MEDIUM - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
G EK Black Nickel Fittingen krijgen raare vlekken Waterkoeling 2
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J EK-FC Strix RTX 2080 Ti Backplate Classic - Black HighFlow Webshop 2
arwin74 Alphacool Eisblock XPX Aurora PRO - Plexi Black Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
S Mountain Mods ALU Triple 120 (Black Anodized) 5.25 baycover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
Hightower Call of duty black ops 4 deluxe edition Gaming 5
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy [2018] Black Panther Films / Movies 0
Ubbidude EK-HDC Fitting 16mm G1/4 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
L Hardwarelabs Black ICE GTS Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
TinusB Bitspower Matt Black Q-Block BP-MBQMB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Matt Black BP-MBWP-C08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sparky Alphacool bulkhead connector G1/4 - deep black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
Limecat Phobya Screw UNC 6-32 x 5 Cross-Slotted Black Nickel (4pcs) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F *Nieuwe* Koolance QD3/4 quick release black Waterkoeling 2
TinusB Corsair 750 D Black and Blue Buildlog Gallery & Build Logs 5
XenoMorpH PrimoChill 1/2in. Rigid PETG Tube – 4 x 36in. – Black Waterkoeling 4
cederieck Enthoo evolv Black Gallery & Build Logs 0
TinusB Black Ice 420 gts x flow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
DaGreatRV EK-FC R9-290X (Rev.2.0) en XFX R9 390 DD Black Edition past niet. Waterkoeling 8
Freddy Li-Heat High Quality PCI-E Riser Cables - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
ForresT The Black Ice Nemesis 140GTS, 280GTS, SR2 etc. Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
sir serial [GEVONDEN] Bitspower 2xg1-4 Fillport Matt Black Gevonden 1
E Alphacool HardTube brass chrome & brass black chrome 13/10 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
JanPieter Bitspower D5 MOD TOP - Black "S" Model - BP-D5TOPPS-BK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A Bitspower G1/4 90-Degree Female to Female Adapter - Matt Black - BP-MB90DIG14 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
Tath Bitspower Nickel Plated Full-Covered-Block Black and Clear for MSI X99S SLI PLUS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan