Hallo,
Ik heb gister mijn bios update gedaan voor het moederbord: ASUS P8Z68-V PRO.
Nu liep die 2 dagen volledig goed, na de bios update was die automatisch overgeclocked naar 4,4ghz en 1600MHZ.
Maar nu 2 dagen later, als ik mijn pc wil afsluiten dan krijg je dat blauwe scherm met afsluiten
en dan ineens krijg je zwart beeld. -_-'
Maar mijn pc blijft aanstaan. Al mijn knoppen blijven aanstaan en cpu koeler etc.
Het rare is hij deed het eerst heel af en toe, en toen ben ik beetje gaan kijken hoe het zat door mijn pc een paar keer
af te sluiten.
Dan deed die het paar keer maar sinds vandaag doet ie het bijna elke keer.
Het was ook vaak nadat ik een spel had gespeeld. (via steam MW3)
Dus ik kan me niet bedenken wat het zou kunnen zijn.
Waar zo het aankunnen liggen?
Ik heb de bios upgedate via een usb stick.
Hopelijk weet iemand oplossingen of kan me hulp bieden, want ik moet nu elke keer me pc via de aan/uit knop uitschakelen door hem paar seconden in te houden.
Met vriendelijke groeten
Ik heb gister mijn bios update gedaan voor het moederbord: ASUS P8Z68-V PRO.
Nu liep die 2 dagen volledig goed, na de bios update was die automatisch overgeclocked naar 4,4ghz en 1600MHZ.
Maar nu 2 dagen later, als ik mijn pc wil afsluiten dan krijg je dat blauwe scherm met afsluiten
en dan ineens krijg je zwart beeld. -_-'
Maar mijn pc blijft aanstaan. Al mijn knoppen blijven aanstaan en cpu koeler etc.
Het rare is hij deed het eerst heel af en toe, en toen ben ik beetje gaan kijken hoe het zat door mijn pc een paar keer
af te sluiten.
Dan deed die het paar keer maar sinds vandaag doet ie het bijna elke keer.
Het was ook vaak nadat ik een spel had gespeeld. (via steam MW3)
Dus ik kan me niet bedenken wat het zou kunnen zijn.
Waar zo het aankunnen liggen?
Ik heb de bios upgedate via een usb stick.
Hopelijk weet iemand oplossingen of kan me hulp bieden, want ik moet nu elke keer me pc via de aan/uit knop uitschakelen door hem paar seconden in te houden.
Met vriendelijke groeten