• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

DFI Bios.

Joren

New member
goeiemorguh,

Ik ben van plan een Dfi moederbord te kopen, en ik heb gehoord dat deze biossen aardig ingewikkeld zijn.

het wordt een DFI JR P45 T2RS

Wie heeft er ervaring met deze biossen en kan mij vertellen waar ik eventueel goed op moet letten of wat er als problemen kunnen zijn.

zo heb ik gezien dat een review site niet kon booten met wat meer fsb, omdat er heel veel moest worden aangepast.
 
Hier heb je een uitleg vaHier heb je een uitleg van alle functies van het biosn alle functies van het bios
Hier heb je een standaard template waarmee je goed kan overclocken

dan zijn er ook nog wat interessante trucjes tbv het snel resetten van je cmos. Weet niet meer precies hoe het werkte maar als je je resetknop 5 secs ingedrukt hield bij het aanzetten van je pc resette die de cmos of iets dergelijks staat ergens bij bovenstaande links. Staat volgens mij ook in de handleiding van je mobo. Ook een aanradertje om even door te lezen. Je kan hem ook even van de website af plukken.

Gebruik de cmos reloaded functie!!! Echt waar maak eerst een standaard template aan zonder oc en helemaal stock zoals jij hem wilt. Kun je daar altijd naar terugschakelen. Is een soort van personal default :p. Zo kun je ook je hoogste stabiele oc elke keer opslaan. Dit doe ik tenminste. Je kunt deze profiles ook kiezen bij het booten van je pc en dan laad hij automatisch een profile (profile 1 is ook de knop 1 van je tobo en de rest snap je ook wel denk ik :p).

Denk dat je met de bovenstaande links een heel eind komt. Het heeft mij in ieder geval heel erg geholpen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
U [GEZ] EK DFI DK Mosfetblokken en min. 1x EK NB/SB 5 -> allen Acetal! Gevonden 0
M Socket 775 quad core, DFI lanparty x48, Antec 1200 Advies Waterkoeling Setup 2
J Na 2de 4870 in Crossfire op water code 26 (DFI) Waterkoeling 14
B DFI LanParty Jr. 790GX-M3H5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Craven EK-mosfet DFI UK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Vannos 920 D0 + DFI X58 T3eH8 Overclocking 24
P HD4870 en DFI NF4 waterkoeling setup twijfels Waterkoeling 8
P Bios update en cpu koeling Hardware & Software 2
Hightower Bios updaten Asus X99 E WS Hardware & Software 5
Hightower bios update lukt niet Problemen & Oplossingen 0
U Problemen met GTX 680 SLI OC/BIOS/Volt mod Overclocking 0
A Bios flash xfx 7970 DD voltage unlock? AMD / ATI 1
Arniebomba EEPROM / Bios GTX680 NVIDIA 4
T 7950 nieuwe bios, of zelf overclocken? AMD / ATI 1
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
tomasvanderpijl BIOS updaten Asus Mximus IV gene-Z Problemen & Oplossingen 7
T Bios update? Hardware & Software 6
K Langzame boot door bios Problemen & Oplossingen 6
M OCZ Vertex3 niet herkend bios. Problemen & Oplossingen 8
A Hoe kan ik mijn pc toch overclocken als de BIOS geen opties hiervoor bevat? Overclocking 7
soppy Geen beeld, bios ledje @ mobo blijft branden Problemen & Oplossingen 6
D bios locked van ibm thinkpad r52 Hardware & Software 1
D Acer aspire 8942G herkent in de bios 2 gb geheugen niet maar in cpu-z wel Hardware & Software 0
D Help! Laptop dood na (mislukte) BIOS update! Hardware & Software 14
Dustyrick SPOED HELP AUB! Zwart beeld na BIOS post!? Problemen & Oplossingen 42
k.3nny Hulp nodig met: EVGA Classified e759 BIOS updaten. Hardware & Software 5
Freddy Asus P6T Probleem: Kan BIOS niet zien, maar Windows opstartscherm wel :S Problemen & Oplossingen 2
ChrisdeW GTX460 Overvolt Bios.. Overclocking 38
fasster 5970 bios flashen Overclocking 23
Freddy Asus P6T Deluxe v2 + i7 920 Overclock BIOS Settings Overclocking 5
Vannos PC start niet op, foutmelding: Chassis intruded (geen optie in BIOS hiervoor) Problemen & Oplossingen 10
M Temperatuur CPU, anders in Coretemp dan in BIOS Overige Koeling 20
A boot fail bij vga bios Hardware & Software 10
88Gamer88 Tutorial Nvidia Bios Tweaken & Flashen. Overclocking 30
Edtje LET OP! ASUS Rampage Extreme II Bios update 1306= No Keyboard Hardware & Software 27
Freddy Overclock BIOS Settings ASUS Rampage Extreme II Overclocking 121
P Bios ziet HD maar Windows Vista niet... Hardware & Software 16
S BIOS Settings voor Q9450 op Asus P5E Overclocking 6
Joren mijn bios * Hardware & Software 3
maomanna P5E WS PRO flashen naar andere bios Overclocking 9
maomanna BIOS vergeet instellingen?? Hardware & Software 5
L HDD's verdwijnen uit BIOS Hardware & Software 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan