• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?

• Totaal aantal stemmers
    69
Dit maak ik ook in ELKE match mee echt zwaar irritant.

Maakt iedereen mee :sarc: .Het zijn de Hit points in dit systeem wat voor geen mieter werkt . Als ik iemand met een M16 op zijn teen mik is die 75 % health kwijt ... gaat serieus nergens over en dat lijdt indd tot frustratie. Zelf speel ik wel vaker recon ,ook met recon een totaal niet goed schot wat wel nog raak is maar niks goeds is iets van 65 % health damage. HIT POINT systeem moet serieus verbeterd worden . Laat me zo hard denken aan MOH 2011 ook zo een game .

Zijn er hier nog meer die steeds uit de server worden gegooid, ik snap er niks meer van.

Gegooid als in; Admin says: Do'nt be such a noob.

Of sluit je venster gewoon en staat er dan linksonder iets met game closed ofzo?

Dat 2e heb ik namelijk ook wel eens. Al is er ( nog ) geen regelmaat in te vinden..

Report: EA and Valve in late-stage talks to get Battlefield 3 to Steam
steam-battlefield-3.jpg

According to an anonymous report BF3Blog received from inside Valve, the developer/publisher is currently in late-stage talks with EA in bringing Battlefield 3 to the Steam digital distribution service. The rumor says that Battlefield 3 would be available on Steam just in time for the game’s release on October 25.

According to the report, EA and Valve are very close to reaching an agreement regarding sales of DLC content, which is the main reason Battlefield 3 is not on Steam: Valve requires that all DLC is sold through Steam, while EA would prefer to sell via its own channels. This was the cause of another EA title, Crysis 2, for being pulled from Steam earlier this year.

Many PC gamers have lobbied both EA and Valve to put Battlefield 3 on Steam for a while now. It looks like it’ll finally happen soon.

We’ve reached out to EA and Valve for a comment on this story.

Bron: http://bf3blog.com/

Zou voor mij persoonlijk echt zo heerlijk zijn als ik Origin van de PC af kan flikkeren (zal wel duidelijk geweest zijn ondertussen :p ),
maar ben benieuwd hoe het dan precies gaat zitten. Ik ga er eigenlijk van uit dat Origin nog steeds verplicht is, maar BF zelf ook via Steam te kopen zal zijn? Ben dus benieuwd!

IK hoop het zo hard dat EA deze deal aangaat evenals Valve .
Ik heb zo hard een pest hekel aan Origin , het hele programma vind ik persoonlijk van geen mieter werken . |
Ook de chat van dat programma is in mijn ogen achterlijk :p

dus GO STEAM GO !:p

Volgens mij krijg je gewoon een dubbele interface zoals met de 'Games for Windows' games.
Dan heb je de Steam én de GWF interface.

Want de battlelog gaat via Origin.
Dus ik denk dat je de Steam én Origin interface dan hebt.

Hmm zou t niet erg vinden om BF3 lekker exclusief te houden, Steam pakt veeeel te veel van de markt mee op deze manier.

Ot: level 47. En de irritantste bugs vind ik de unlocks... Ik zou een paar dingen moeten hebben die wel in de beta zitten, en heb ze niet, en heb een paar dingen die er niet in horen wel... Erg vreemd, en erg teleurstellend, want kan nou al niks meer halen @ assault, @ recon, en binnenkort @ engineer.... Rlly sad.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan