• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 4

XenoMorpH

Active member
Echt vet. Had ze idd al gezien, maar ziet er mooi uit. Vind alleen dat flare gedoe met die belichting rete irritant en in mijn ogen juist TE realistisch. Had gehoopt dat ze dat wat hadden aangepakt tov 3

Laatst bewerkt:

XenoMorpH

Active member
€ 69,99 incl. btw....Moet niet gekker worden.
2 weken na release en NON Origin voor een dikke 20 minder. EA is met Origin een dikke afzetter als je het mij vraagt.

Johnny

Moderator
Forumleiding
Gelekte screenshots van de early alpha version van Battlefield 4.
Textures e.d. moeten nog "ingekleurd" worden, looks awesome en ik kan niet wachten op de release :D

Check: Photo Album - Imgur

Zwelgje

Spy Member
Ook beschikbaar.
En alvast ge pre-orderd.
(Word stiekem wel weer prijzig voor een spel wat nog uit moet komen)

BATTLEFIELD 4 PREMIUM

Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.

BATTLEFIELD 4 PREMIUM INCLUDES:

- Five digital expansion packs featuring new maps and in-game content
- Two-weeks early access to all expansion packs
- Exclusive personalization options including camos, paints, emblems, dogtags and more
- Priority position in server queues
- Weekly updates with new content
- Exclusive double XP events
- 12 Battlepacks
- Seamlessly transfer Premium membership from Xbox 360 to Xbox One and PS3 to PS4

XenoMorpH

Active member
ff 100 knaken voor een game neertellen, moet niet gekker worden:087:. Alleen jammer dat een Full Premium edition natuurlijk een jaar op zich laat wachten.

Harjo

OC noob
Ik speel het op de ps3 ik kreeg het aanbod om bf3 te upgraden naar bf4 voor 10e. Is dat op de pc ook zo ?

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan