• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?

• Totaal aantal stemmers
    69
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e7b2777
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004d83a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 2874
Aanvullende informatie 2: 28745c086a6e420f3ee8717706180c9c
Aanvullende informatie 3: 2dc3
Aanvullende informatie 4: 2dc30a27119df34c025f23a271ee9972

Lees de onlineprivacyverklaring:
Windows 7 Privacy Statement - Microsoft Windows

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Elke keer.
Ach dan maar niet. :)

Heb CCleaner gebruikt en IE en toen deed hij goed joinen.
Maar heb een uur verprutst aan van è een e maken. Jammer is dat dan weer.

De eerste grote glitch al gevonden in de map :) kan je mooi vanaf de bodem schieten. Niemand die je ziet :D

Voor de mensen die hem niet geb00t krijgen (dus blijven vast haken in de server )

Is nu een oplossing voor . Echter heb ik het probleem als ik hem maxed out speel dat die naar 15 min vast loopt . Dit verhelp je door gewoon de reso een tikje lager te zetten . rest mag wel maxed out blijven .

Ps : google het toch eens verdomme :sarc:

Edit : Voor de mensen waar het screen de heletijd van freezed of de game zich zelf afsluit .Dit komt door Fullscreen size dus je zult in window mode moeten spelen . Is wel een Hell voor je FPS. Maxed out on fullscreen scoor ik 65 tot 75 FPS . Met een GTX570 Classified stock ! Window mode scoor ik er 45 .

Laatst bewerkt:
weekend1.jpg

Zou caspian border vrij te spelen zijn dan? :D

Heel appart, ik heb een 6950 en draai op ultra op 30 fps, mijn broertje heeft een kaart die een generatie jonger is en die draait op 40 fps.
Ook flits bij mij het beeld af en toe.
Met maakt ook niet uit of ik in catalyst alles op preformance of quality zet.

@ Experiment: same here...
Dat belooft weer heel veel goeds voor van alles en nog wat... Heb er al weer helemaal de pest aan na alle opwinding.

Dit heb ik ook gedaan.
En alles werkt prima!

FIX

1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Kan ook zijn dat je deze ergens anders hebt.

2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"

3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)

Voor X64:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

Voor X86(32Bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

Good luck. ;)

Ik hoop trouwens dat er nog wat grafische verbeteringen komen.
Dit is minder dan is had verwacht.

Maar ach. Het is ook nog maar de beta en de game haal ik sowieso toch wel.

Werd zo moe van die campende bosjesmannen dat ik maar wraak op de planten ben gaan nemen :p
Vind het wel heel vet hoe die bomen wapperen bij een explosie.

Lol, ik dacht een leuk filmpje over de bosje aan de randen en rondom dat plein met een flamethrower haha

Niet een paar boompjes :p

Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.

Nou lees veel problemen hier van mensen met bf3.
Die heb ik allemaal ook gehad. Vooral het "e" probleem (we haalt het nou in zijn hoofd om een streep erop te zetten)

Eergisteren caspian border gespeelt (password was op de forums te vinden) helemaal geweldig.

Wel kan ik degelijk begrijpen (weet ik niet zeker) dat de game momenteel op DX10 gespeelt wordt en dat niet alle opties in ULTRA beschikbaar zijn (zie bf3 forum)
Morgen bij firstlookevent hopelijk iemand spreken die duidelijker antwoord kan geven hierop

Want het verschil met high en ultra hebben precies zelfde fps bij mij 55-70fps (gtx580)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan