• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?

• Totaal aantal stemmers
    69
Pssst kom snel downloaden!!! :p
Tenminste als je ene pre-order hebt ;)

224283.jpg

Voor BF3 geld voor mij hetzelfde als voor MW3...

Doe mij maar een grafische remake van Black Hawk Down...
Geen perks, geen voertuigen, geen andere wazige commerciele k*tzooi, gewoon een echte shooter!

Een huidige game zonder commercie... ja dat gaat dus nooit meer komen.
Dat lukte misschien 4-5 jaar geleden wel, maar nu niet meer.

Als EA BF3 net zo blijft ondersteunen als BF2 wordt het een topper.
BF2 heeft z'n naam waargemaakt zonder "commerciële rotzooi"

BF2 is ook nog uit de goede oude tijd.
BC2 daarin tegen was al een enorm slechte game, vooral de hitboxen... kijk maar!

Hier een van MOH (ook zo'n overrated 'shooter')
De SP vond ik wel aardig (wel kort maar das tegenwoordig niet mn 1e zorg).

Nee na COD4 (en ik ben echt geen COD fan want MW2 staat ook in mijn top 5 ruk games aller tijden!) is er geen echt goeie shooter meer gemaakt... jammer :(

EDIT:
Volgens DICE zijn gamers dom...
Gamers snappen concept beta niet

Laatst bewerkt:
BC2 valt mee hoor.

Die filmpjes zijn een beetje verdraaid en tevens ruim een jaar oud. Sinds dien zijn er patches uitgekomen, die het verholpen hebben.
Ik speel dit spel (BC2) bijna iedere dag en heb het zo nog niet meegemaakt.
Natuurlijk is geen enkel spel gelijk "perfect" Zo zat de beta van bf3 ook vol bugs, haperingen, glitches ect.
Maar heb er het volste vertouwen in :)

BF2 is een topper, maar in het begin was het ook een ramp.
Tegenwoordig zijn de verwachtingen van gamers een stuk hoger als het destijds was.
Details, gameplay, physics, demolition ect.

Staan in die filmpjes ook redelijk wat fouten, helemaal dat sniper filmpje laat zien dat persoon zeker nog nooit gehoord heeft van de bullet drop in bc2 :p

Anyway, Dice doet het iets anders als mw XXX, die nemen namelijk een gemiddelde tussen wat jij doet en wat de tegenstander doet waardoor het soms lijkt dat de hitboxen niet kloppen. Enige nadeel hiervan is dat mensen met een hogere ping dus een voordeel hebben.

Staan in die filmpjes ook redelijk wat fouten, helemaal dat sniper filmpje laat zien dat persoon zeker nog nooit gehoord heeft van de bullet drop in bc2 :p

Anyway, Dice doet het iets anders als mw XXX, die nemen namelijk een gemiddelde tussen wat jij doet en wat de tegenstander doet waardoor het soms lijkt dat de hitboxen niet kloppen. Enige nadeel hiervan is dat mensen met een hogere ping dus een voordeel hebben.

wait whut?? kun je daar iets meer over uitleggen? :p

Bullet drop op die afstand?
Kogel is zelfs nog iets aan t 'klimmen', maar op zo'n afstand zat ie goed hoor.
Hij kreeg namelijk ook een X te zien dus het was een hit, maar waarom geen kill...

Kogelbaan (ter info) van een Diemaco C7.

Downloads_clip_image006.gif

Dit komt door verschillende zaken, o.a. omdat het richtmiddel en de loop niet om een lijn zitten. Verder heeft de mondingssnelheid (snelheid van de kogel bij het verlaten van de loop), terugslag en de zwaartekracht invloed op de kogelbaan.

Zaken zoals gewicht van de kogel (punt), type kruit, wind, temperatuur, luchtvochtigheid en zelfs de draaing van de aarde hebben pas invloed vanaf 400m (die laatste nog wat later).

JW. wat jij verteld daar is wel mooi. en het is ook wel waar. maar ik betwijfel toch ten zeerste of bc2 werkelijk waar zo goed de bullet balistics heeft nagemaakt.

(plaatje hoeft niet geheel te klopen. er kunnen ook 2 punten zijn waarop de kogel op de goede hoogte instlaat ;))

Volgens mij mist bc2 idd het stuk waar de kogel nog klimpt, om nog maar niet te praten over het effect van de wind :p

Maar het is in bc2 met die sniper headshot=insta kill en de rest van het lichaam niet.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan