• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?

• Totaal aantal stemmers
    69
Weet iemand hoe je toggle zoom/scope aan kan zetten?
Dat ben ik gewend met COD :p

En graag mij toevoegen bij friendslist aub: Akuma2000_nl

:D

Als je in-game op esc drukt en dan is het geloof ik wel te vinden onder gameplay.

Ik heb ook gelijk liggen en blijven hurken even op de 'goede' plaatsen gedaan ( CoD plaatsen )

Heb nu ook voor het eerst gehad dat mijn jeep door de grond zakt, en ook een mobile spawnpoint ergens in de lucht -.-

Ook erger ik mij ik in caspian border aan de teamplay, tis op dit moment ieder voor zich.., die mensen moeten maar COD gaan spelen.

Ik krijg met full screen na random periode een BSOD :(
Hele PC weer opnieuw opstarten, echt shit.

In Window mode blijft het wel doordraaien...

Heb btw een poll toegevoegd aan deze topic, aub even stemmen :D

ik kon niet eens ingame komen.. ding zegt in de browser dat ik een game join maar dat doet ie dus niet..

1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\E A GAMES\BF3 Beta.

;)

1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\E A GAMES\BF3 Beta.

;)

My love to you is getting bigger and bigger! :) Thanks het werkte! ^^

Als je iets verder had gekeken had je kunnen zien dat die oplossing al gepost was.
Hou er nu wel rekening mee dat als jij BF3 nu wilt updaten dat hij de game opnieuw download.

De updater zoekt namelijk naar de map met de é inplaats van de e.

1318925162.jpeg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan