• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield 3

Ga jij BF3 kopen?

• Totaal aantal stemmers
    69
Goed ik heb eindelijk nu paar games kunnen spelen .
Lang aan moeten kloten om het werkend te krijgen , want ik had de heletijd het probleem dat ik white screens of death kreeg .. en de game stopte met reageren .

Alle settings op de max van de max in de Beta scoor ik gemiddeld 65 fps en max heb ik ze zien springen tot 91 .

Met een Evga GTX570 Classified stock :)

@ 1920x1080

Ik ben een tijdje bezig geweest om dit spel aan het draaien te krijgen, omdat hij steeds bleef hangen bij joining server, dat is dan ook wel gelukt.
Maar nou zit ik met een ander probleem.
Als ik het spel aan het spelen ben, word ik na een tijdje uit het spel gegooid, en kom ik terug in de server lijst.
Zijn er meer mensen die er last van hebben, en hoe kan ik dit probleem oplossen?

Wat is een platoon?

Peloton.

Even terugkomend op die BF3 fix.
Kom er net achter dat als je via Origin BF3 wilt updaten dat de game opnieuw word gedownload.

Aangezien die updater naar de map met de é zoekt en die niet kan vinden maakt hij deze helemaal opnieuw aan.
Het is ook maar een beta dus het is geen groot probleem. Maar dan weten jullie dat. :)

Vind dit hele spel maar gay opgezet tot nu toe.
Veel foute keuzes gemaakt door de ontwikkelaars. Waaronder de epische faal Origin, het hele battlelog gebeuren.
Denk dat de kapsones en te hoog gegrepen ambities van EA om diverse nieuwe dingen te proberen verkeerd geplaatst zijn bij (een van) de grootste titel van het jaar.
Jammerlijk genoeg niet de eerste keer dat we zoiets meemaken met games. Titels die veel meer hadden kunnen zijn als ontwikkelaars niet hun blauwe maandag marketing-visie hadden opgedrongen.

Geen ingame serverbrowser is al irritant, maar nu moet het via de webbrowser, dat ik echt scheitirritant. Moet je je voorstellen als het spel uit is, dan moet je webbrowser eerst heel die lijst gaan laden -.-
En je browser wordt na het opstarten van het spel niet afgesloten, wat ram kost en internet...

Zo'n losse serverlijst in je browser heeft ook wel z'n voordelen, je kunt tijden het spel gewoon ff alt+tappen om te kijken zonder uit het spel te hoeven.
Maar toen ik het voor het eerst zag dacht ik ook van "is dit serieus".
Vind de metro level ook niet echt heel bijzonder, maar als ik die caspian border zie, dat is echt zo groot en overal actie, dat vind ik toch wel heel vet.

Voor mijn gevoel hebben ze trouwens de systeem specificaties wel wat laag ingeschat.
Ik draai hem met mijn pc die het toch wel aan zou moeten kunnen op 75% processor en 30-40 FPS. ( Ultra )
Een maat met een pc met de minimum req kan hem helemaal niet fatsoenlijk draaien.
Word dus voor hij uit komt nog een 6950 er bij in crossfire, moet natuurlijk wel gelijk goed spelen.

Laatst bewerkt:
Zo'n losse serverlijst in je browser heeft ook wel z'n voordelen, je kunt tijden het spel gewoon ff alt+tappen om te kijken zonder uit het spel te hoeven.
Maar toen ik het voor het eerst zag dacht ik ook van "is dit serieus".
Wat klopt er niet :sarc:

Wat is er mis met ingebouwd? Zoals bij Counter Strike Source werkt het prima hoor, je kan daar zelfs kiezen om een andere server automatisch te joinen zodra er een slot vrij is.

Dat iedereen zo'n moeite heeft met prestaties? Ik run high@1980x1920 op +-45fps met een hd6850.

Probeer dan maar eens Ultra met je 6850. Wel even uit het spel en daarna weer naar binnen.

Mijn 6870 ( Overgeklokt en watergekoeld ) had daar wel problemen mee!

Ik vind BF3 tot nu toe best vet. Alleen heb ik tot nu toe alleen Metro kunnen spelen en lijkt wat afwisseling ook niet verkeerd :p

Het geluid vind ik erg goed en het hele spel doet mij toch wat realistischer aan als zeg, MW2.

Grafisch ziet het er al goed uit, ondanks af en toe wat haperingen. Maar goed, je moet niet vergeten dat dit nog maar een beta is.

Gelukkig heb ik nog geen rare foutmeldingen ofzo gehad, kon gelijk installeren etc. ( Wel even de é aanpassen :p lol )

Draait uitstekend op mijn 6870 ( OC en WC ) en X6 1090T ( OC en WC )

Enig minpuntje nu in Metro is als je aanvallend bent en er gaan mensen lopen campen met snipers er nauwelijks een doorkomen aan is. Aan de defensie kant is het eigenlijk wel vet om terug te vallen naar de metro enzo, vind het wel mooi opgebouwt.

Maar goed, nu nog een andere map!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan