Alienware Aurora ALX-XL is sponsored by:
Update!!!
Heeft even geduurd maar hier is dan de volgende update van de Alienware. Na wat twijfel wat ik zou doen ivm de paint of poedercoaten heb ik toch besloten om het maar zelf te doen.
Aantal bussen primer en Mat zwart aangeschaft en gaan
Onderdelen goed in de primer gezet
Nacht goed laten drogen en hierna meerdere lagen zwart aangebracht
Welke ook weer goed te drogen zijn gehangen. Aardig gelukt dacht ik zo
Intern hab ik ook nog wat zwart toegepast koelblok en ander klein meuk...alleen nog ff de connectors uitwisselen
Blijft leuk met de Alien eyes spelen
Ik heb ook de midplate zwart gemaakt. Dit om een mooie groene rand mbv een ccfl balk te krijgen
om een betere licht opbrengst en spreiding te krijgen heb ik eerst de top wit gemaakt en hierover een laag zwart
En een wat licht geplaatst
Tijd om te kijken hoe het hart van de verlichting ed. te plaatsen. Hier heb ik een plaatje alu op maat gemaakt
Komt zo te zitten
Na verlengen van wat kabels en wat gepuzzel
Spanning erop om te testen
En de verlichting ed. werkt weer
Altijd goed om te weten voordat de afwerking begint
Heel ijverig al mn sleeve spullen te voorschijn gehaald om de dikke bundel te gaan sleeven
Kwam ik erachter dat de pins van het grote blok toch niet zo makkelijk los gaan. Heb aardig wat geprobeerd, maar krijg ze niet netjes los zonder te slopen. Ik mis gewoon de sleuven om de pin remover in te doen.
dus change of plans...ga hier voor sleeved extenions gebruiken. Sorry geen sleeve update dus!
Verders heb ik nog wat aan de achterkant gedaan. Omdat ik de Aurora wat hoger gemaakt heb, zal ik de achterkant ook moeten
verlengen. alu plaatje gezaagd/ gebogen en geboord
En nog een plaatje gezaagd + gebogen
Eerste plaatje gemonteerd op de bestaande PSU cover
En de andere plaat zwart gemaakt en gemonteerd. Moet nog wel beetje bijbuigen en waarschijnlijk nog sparingen met mesh erin, maar zo komt hij ongeveer te zitten.
Als laatste de keuze van de
fans voor op de rads. De Scythe SY1212SL12H...mooie dunne
fans, alleen wel wat lawaai.
Maar zal ze zeker nog wat knijpen
Meer is onderweg