Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oeh aanstaande donderdag hier twee (hopelijk) goede films in de bios:
- Gamer
- District 9
Wil ook nog 'Carrier' zien.
---------
Edit:
Wtf, hier komt District 9 pas donderdag uit in de Bios... En hij is al op DVD of??
Zie hem wel al als R5 release staan, damn.
Meestal is de randstad wel als eerste/gelijk met de rest .. qua bios-releases.
van Gamer is er zo te zien een redelijke cam uit
District 9 was natuurlijk als eerste in amerika en dus R5 beschikbaar voordat ie hier uit is, al worden films tegenwoordig steeds meer wereldwijd tegelijkertijd uitgegeven om dit te voorkomen
District 9 is wel waard om in de bios te zien, van Gamer zou ik zeggen "nah" en van Carrier is nog niets uit
District 9 vond ik wel grappig alleen het eerste half uur was ik beetje verbaasd over de manier waarop de film ging zeg maar apart en zeker het kijken waard
District 9 vond ik wel grappig alleen het eerste half uur was ik beetje verbaasd over de manier waarop de film ging zeg maar apart en zeker het kijken waard
District 9 is goed omdat het een gewaagd verhaal, nieuwe manier van achtergrond informatie vertellen is, samen met geweldige FX, goeie cast en het effect om je betrokken te laten voelen zodra het er op los gaat
alle ratings zijn persoonlijk en ligt er maar aan hoeveel van elk kamp stemmen,
persoonlijk een 9/10
hou in gedachte de film Pandorum!
zou het enigste kunnen zeggen: je krijgt de neiging om direct Dead Space te spelen
wat je ook doet, download NIETS lager dan de dvd versie, hoe verlijdelijk het ook mag zijn!!!
als je van plan bent om wat geld uit te geven aan de bios, deze is zeker een aanrader!