• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

10 jaar na 9/11

JW.

New member
Zondag a.s. is het alweer 10 jaar geleden dat het WTC in New York en het Pentagon in Washington getroffen werden door vliegtuigen. Een dag die velen zich zullen herinneren zelf zag ik Live op CNN het tweede vliegtuig een van de torens invliegen.

Alle media zullen hier de aankomende dagen uitvoering bij stil staan.
Op National Geographic zenden ze dagelijks een documentaire uit over de nasleep van 9/11.

Maar er bestaat ook een totaal andere kijk op de aanslagen... zoals op deze site o.a. te zien is: Zeitgeist.

Wat hier van waar is??? Geen idee, maar het zet je wel aan het denken... :doubt:
 
Wat hier van waar is??? Geen idee, maar het zet je wel aan het denken...

Mag ik heel eerlijk zijn?
Het zal mij echt een rotzorg wezen.

Er zijn altijd van die idioten die het vertikken om de regering en media te geloven.
Kan het in sommige gevallen ook wel begrijpen.

Maar soms gaat het ook echt te ver. Zoals met 9/11.
Ook al zou het een 'inside job' zijn. We zullen het nooit te weten komen.
En als wij het te weten komen.. spijker je ramen alvast maar dicht. Want dan word de poepdoos helemaal open getrokken.

Zet het je aan het denken?
Ja dat doet het. Maar dat willen ze juist omdat ze heilig in hun 9/11 ideologie leven.

Het is 10 jaar geleden.

2456629.gif
 
Tja, het spijt me maar ik moet toch met das experiment meegaan,
het is nou eenmaal gebeurd, en deels door de Amerikanen zelf...

Natuurlijk, een anual memorial zou niet misstaan,
maar om mijn hele TV avond vol te gooien met programma's die zo goed als gelijk zijn hoeft van mij niet...

Dus:

2456629.gif

indeed.
 
maar om mijn hele TV avond vol te gooien met programma's die zo goed als gelijk zijn hoeft van mij niet...

Dat hoor je mij ook niet zeggen... ppfff bekijk de hele Zeitgeist film eens!

Wie er achter de aanslagen zit zal idd nooit 100% bewezen worden.
De westerse wereld, en Amerika in het bijzonder, lijken wel geobsedeerd door "terrorisme".
Maar soms moet je jezelf afvragen... wie legt wie hun ideologieën op?

En verder...

Er zijn altijd van die idioten die het vertikken om de regering en media te geloven.

En zijn ook genoeg idioten die ALLES geloven wat in de media verschijnt ;)
 
Dus moeten we het maar vergeten?

Zeg ik dat? nee.
Aan dat complot gezeik moet eens een eind komen en moet niet steeds als 11 September in de buurt komt weer opgegraven worden.

En zijn ook genoeg idioten die ALLES geloven wat in de media verschijnt ;)

Dat ook.
Maar sommige dingen zijn voor mij een 'ver van mijn bed show' en kan het mij eigenlijk aan mijn kont roesten.

Het is nu 10 jaar geleden. Vind het wel best.
Heb wel wat betere dingen te doen.
 
Complot theoriën, bij welke aanslag worden die niet gemaakt?

Ze kunnen het allemaal leuk vertellen maar ik geloof nimmer nooit niet dat de USA dit allemaal zelf heeft opgezet. Ze hebben het wel zelf veroorzaakt, dat dan weer wel. De documentaires over de snelle oorlog die daarna volgden zijn eerder bizarder te noemen dan 9/11. Wat hebben de Amerikanen daar huis gehouden zeg, op alles schieten wat maar beweegt. Mannen, vrouwen, kinderen, het maakte ze niks uit, alles was de zogenaamde vijand. Maar goed, dat hebben ze in het verleden al genoeg geflikt natuurlijk.

Verschrikkelijk (dom) volk blijft het merendeel van de Amerikanen, idem dito voor dat gespuis in de 3e wereldlanden overigens.

Over een aantal jaar als het nieuwe WTC staat is het met zijn 541m weer een makkelijk doelwit voor de volgende gekken. Dat de grote leider nu onder de grond ligt betekend niet dat ze zullen stoppen.
 
Tja Osama heeft de middelen gekregen van de USA dus daardoor hebben ze onrechtstreeks 9/11 veroorzaakt...
Maar om te gaan zeggen dat men zelf de aanslagen georganiseerd heeft of special gebouwen heeft laten instorten dat is gewoon zever...
 
Ik weet 1 ding wel, en dat is dat ik gister een film op tv zag over 9/11, dat was united 93 overigens. Maar daarin zie je hoe het min of meer gegaan is op 9/11 in dat vliegtuig. Dat roept bij mij dus gewoon haat op bij alle mensen die uit die hoek van de wereld komen. Ik weet ook wel dat die film nagemaakt is maar er zit wel een kern van waarheid in, gelukkig(klinkt lullig) is dat toestel ergens in een weiland neergestort en niet in een of ander gebouw waar veel mensen in zijn.

Waarom zouden we 9/11 moeten vergeten? de 2e wereldoorlog zijn we toch ook nog niet vergeten? We praten hier wel over een dodental van bijna 3000 mensen. 9/11 moet gewoon herdacht worden net als de 2e wereldoorlog en andere gelijksoortige gebeurtenissen

Een aanrader voor jullie is het 9/11 interview van George W. Bush vanavond op National Geographic om 22.00, eigenlijk is er op die zender de hele dag 9/11 films en documantaires


Hierbij gelijk mijn medeleven aan de nabestaanden en overlevende van 9/11/01.
 
"Waarom zouden we 9/11 moeten vergeten? de 2e wereldoorlog zijn we toch ook nog niet vergeten? We praten hier wel over een dodental van bijna 3000 mensen. 9/11 moet gewoon herdacht worden net als de 2e wereldoorlog en andere gelijksoortige gebeurtenissen"

<9/11
<2e wereldoorlog

< gelijksoortige gebeurtenissen

lold so f*ckin hard :3

9/11 was erg, maar fok om dan meer in de belangstelling te komen dan veel ergere dingen vind ik dan weer onterecht.
 
nagemaakt? kern van waarheid?

I lolled so freaking hard! als amerikanen 1 ding goed kunnen is het terroristme vergroten tot in het honderd!

ja dude niemand weet toch precies hoe het is gegaan, maar 3000 doden kunnen jou geen donder schelen dus 9/11 mag wel vergeten worden

"Waarom zouden we 9/11 moeten vergeten? de 2e wereldoorlog zijn we toch ook nog niet vergeten? We praten hier wel over een dodental van bijna 3000 mensen. 9/11 moet gewoon herdacht worden net als de 2e wereldoorlog en andere gelijksoortige gebeurtenissen"

<9/11
<2e wereldoorlog

< gelijksoortige gebeurtenissen

lold so f*ckin hard :3

9/11 was erg, maar fok om dan meer in de belangstelling te komen dan veel ergere dingen vind ik dan weer onterecht.

dat zeg ik ook niet, het niet belangrijker misschien zelf niet even belanrijk, maar wel belangrijk
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan