• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

10 jaar garantie kwestie 9800GX2

Tath

Active member
In deze mod world krijg je er gauw mod vrienden bij.
Dit is ook zo de laatste week. Even zitten kletsen op facebook over kaarten en het zelfbouwen van de case.
Toen was het onderwerp grafische kaarten aan de beurt.
Ik heb nog een 8800 werd er aande andere kant geroepen. Ik zij ik heb nog een 9800GX2 van EVGA liggen. De laatste van de 3 "maar die geeft problemen\ maar ik heb hem nog wel". Toen kwam garantie ter sprake.
Hee wacht eens even zij ik "even kijken op mijn account bij EVGA" Ja daar heb ik nog een kaart geregistreerd staan van de 9800GX2 (10 jaar garantie) het zal toch niet de kaart zijn die ik nog heb liggen.

En ja hoor het is de kaart. Nu heb ik EVGA Europa aangeschreven. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

De bon (569 euro was toen in 2008 veel geld).

20141004_101559.jpg

Garantie bewijs

EVGA - Community - My Products_Page_1.jpg

IMGP5217.jpg

IMGP5218.jpg

IMGP5219.jpg

Wordt vervolgd.

XenoMorpH

Active member
En nu hopen op?......Vervangen zal ie toch niet worden en dag waarde is echt minimaal.
Maar 10 jaar garantie!! EVGA durft wel haha

Freddy

Administrator
Forumleiding
Misschien krijgt ie er een GTX980 voor terug xD

Wat een kaarten waren dat, die heb ik ook nog gehad.
Waterblok moest er tussen, heel apart :)

Das Experiment

Remy
Forumleiding
Als ze gaan vervangen komen ze met een gelijkwaardige kaart aan. Niet qua prijs maar qua prestaties. ;)
Denk dat je in je handen mag klappen als je bijvoorbeeld een EVGA 750ti krijgt.

Ben stiekem wel benieuwd. :)

Tath

Active member
Als ze gaan vervangen komen ze met een gelijkwaardige kaart aan. Niet qua prijs maar qua prestaties. ;)
Denk dat je in je handen mag klappen als je bijvoorbeeld een EVGA 750ti krijgt.

Ben stiekem wel benieuwd. :)
Ik heb een overzichtslijst gekregen wat ik kan doen. Maar ik denk niet dat ik reageer.

Misschien krijgt ie er een GTX980 voor terug xD

Wat een kaarten waren dat, die heb ik ook nog gehad.
Waterblok moest er tussen, heel apart :)
Dat zou lachen zijn. Maar ik heb nog nooit wat gewonnen dus ga ik er van uit dat het niets wordt.

Tath

Active member
Alles is toch beter dan een NIET werkende grafische? Of zie ik dat verkeerd?
Daar heb je helemaal gelijk in.:eusa_clap:

Twee mailtjes verstuurd. Afwachten wat ze zeggen. Jullie horen nog van mij wat eruit komt.

Laatst bewerkt:

Slader

prof klikker
Ik heb toen nog 2 van die kaarten in quad SLI gedraaid. Was heel leuk in theorie alleen liet helaas in de praktijk toch wat te wensen over :p

Vissa

Vissa!
Ik ben heel benieuwd wat EVGA hier mee gaat doen! Ze hebben het zelf gegeven die 10 jaar garantie, wetende dat na een jaar of 2 de kaart sowieso al niet meer op de markt zal zijn.

Keep us posted! :)

Tath

Active member
Wat EVGA betreft geen antwoord. Ik werd iedere keer doorverwezen en uiteindelijk of ik even een evaluatie formulier wilde invullen over de gekregen service. In nette woorden heb ik dat ingevuld.

Dus ondanks mijn melding dat ik niet zo tevreden ben met de service denk ik achteraf dat ik misschien beter af was om geen extra garantie af te sluiten voor mijn grafische kaarten. Heb er nog 4 waar ik extra garantie bij gekocht heb.

Hightower

chef prutser
ja vind dat evga achteruit gaat met de garanties en producten.Laats nog ruzie gehad op het evga forum,blijkt als je hun evga sli bridge aansluit op hun 970 dan werkt het led niet in hun bridge.Is toch raar,want met een 770 werkt het wel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan