• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

10 jaar na 9/11

maar ik zie het verschil niet, een mensen leven is een mensen leven.

of er 1 van de 500 zich nu voor een trein gooit of mij doodschiet. het gebeurt dagelijks #idontfuckingcare.

ben ik het deels mee eens, als ik daar dood gegaan was had ik liever gehad dat iedereen mij gewoon zou vergeten en verder zou gaan met zijn leven. maar ik weet zeker ook al zou ik dat iedereen vertellen zullen ze mij toch herdenken. gewoon hoe sommige mensen zijn.
 
Whahaha :D! @ coolfris.

@ oly, Tjha, je wordt altijd wel herdacht wie je ook ben, maar om te zeggen dat 9/11 so speciaal is?

Ja ze hebben 2 grootste gebouwen neergehaald met 2 vliegtuigen? meschien maar beter ook, de economie in amerka is toch al niks meer waard.
 
Het is 10jaar geleden dus maar gewoon negeren want "idontfuckincare"? Wat een bullshit reactie, bah.

Onschuldige burgers die vermoord zijn door terroristen, die moorden der name profeet Allah, dat is echt bahbah..
Of het nu een inside job is of niet, dat is bijzaak, dat het uberhaupt gebeurd is
 
#idontfuckingcare.

No offence, maar dit is wel de meest domme houding die je maar kan hebben...

Maar goed dat er iemand tegen Nazi Duitsland opstond, anders hadden we een stuk minder vrijheid genoten.
Maar goed dat na WWII, deze man; George Marshall met een plan kwam, anders hadden we nu nog aardappelen gegeten.
Maar goed dat er na de Tsunami in 2004, genoeg mensen waren die het wel nodig vonden om te doneren (€208.326.155).
Maar goed dat er genoeg mensen zijn die de mensen in de Hoorn van Afrika wel willen steunen.

Jammer dat deze mensen hun leven lieten voor de Internationale vrede en veiligheid...
Ze hadden zich ook egoïstisch kunnen opstellen, dan was het vanzelf goed gekomen... toch?!
 
Waar is dat geld van die tsunamie gebleven? als je nu naar dat gebied kijkt is het NOG! een rampengebied no offense hoor!:D

Ik leef hier, ga ik dood dan a ik dood, zolang ik hier me dagelijkse dingen kan doen, mijn hobbys kan uitvoeren, elke dag eten optafel heb :D!

Schijt aan de rest. WHooohoooo.
 
volgens mij hebben k.3nny en olympus geen respect voor de mensheid ofzo, of er nou 1 of 10 duizend mensen dood gaan, het maakt ze niks uit, totdat het toch wel erg dichbij komt en er familieleden bij betrokken zijn.
 
Hey tis me verjaardag! :)

Uiteraard kunnen ze er een gedenk iets van maken daar waar alles gebeurd is voor diegenen die er dierbaren hebben verloren.
Maar om er nou een nationaal of internationaal iets van te maken ....
Des te meer aandacht ze er aan gaan geven des te eerder zullen terroristen het weer doen op diezelfde dag/manier.
 
ik zeg ook beslist niet dat je er een nationaal of internationaal iets van moet maken, maar #idontfuckingcare erover zeggen vind ik toch wat anders

@kenny over 5 jaar verdeeld ja, misschien heb je het zelfs aan zien komen, maar als er plotseling in 1 klap zonder dat je het aan hebt zien komen 1 of meerdere familieleden omkomen bij een aanslag is het toch een ander verhaal
 
gebeurd toch wel :D!

en ja iedereen gaat dood, vroeg of laat. Neem het leven zoals het is.

Ik leef bij de dag, dusja #idontfuckingcare :D!

ik ga niet eens de moeite doen om hier verder op te reageren, maar met andere woorden ik mag jou helemaal verrot schelden en slaan, en dan zeg jij het leven is zoals het is idontfuckingcare?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan