Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ben ik het deels mee eens, als ik daar dood gegaan was had ik liever gehad dat iedereen mij gewoon zou vergeten en verder zou gaan met zijn leven. maar ik weet zeker ook al zou ik dat iedereen vertellen zullen ze mij toch herdenken. gewoon hoe sommige mensen zijn.
Het is 10jaar geleden dus maar gewoon negeren want "idontfuckincare"? Wat een bullshit reactie, bah.
Onschuldige burgers die vermoord zijn door terroristen, die moorden der name profeet Allah, dat is echt bahbah..
Of het nu een inside job is of niet, dat is bijzaak, dat het uberhaupt gebeurd is
No offence, maar dit is wel de meest domme houding die je maar kan hebben...
Maar goed dat er iemand tegen Nazi Duitsland opstond, anders hadden we een stuk minder vrijheid genoten.
Maar goed dat na WWII, deze man; George Marshall met een plan kwam, anders hadden we nu nog aardappelen gegeten.
Maar goed dat er na de Tsunami in 2004, genoeg mensen waren die het wel nodig vonden om te doneren (€208.326.155).
Maar goed dat er genoeg mensen zijn die de mensen in de Hoorn van Afrika wel willen steunen.
Jammer dat deze mensen hun leven lieten voor de Internationale vrede en veiligheid...
Ze hadden zich ook egoïstisch kunnen opstellen, dan was het vanzelf goed gekomen... toch?!
volgens mij hebben k.3nny en olympus geen respect voor de mensheid ofzo, of er nou 1 of 10 duizend mensen dood gaan, het maakt ze niks uit, totdat het toch wel erg dichbij komt en er familieleden bij betrokken zijn.
Uiteraard kunnen ze er een gedenk iets van maken daar waar alles gebeurd is voor diegenen die er dierbaren hebben verloren.
Maar om er nou een nationaal of internationaal iets van te maken ....
Des te meer aandacht ze er aan gaan geven des te eerder zullen terroristen het weer doen op diezelfde dag/manier.
ik zeg ook beslist niet dat je er een nationaal of internationaal iets van moet maken, maar #idontfuckingcare erover zeggen vind ik toch wat anders
@kenny over 5 jaar verdeeld ja, misschien heb je het zelfs aan zien komen, maar als er plotseling in 1 klap zonder dat je het aan hebt zien komen 1 of meerdere familieleden omkomen bij een aanslag is het toch een ander verhaal
ik ga niet eens de moeite doen om hier verder op te reageren, maar met andere woorden ik mag jou helemaal verrot schelden en slaan, en dan zeg jij het leven is zoals het is idontfuckingcare?