• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Steun jij haiti ?

Ach weet je aan de ene kant moet je niet een land afstraffen voor het niet hebben van geld, maar het is/was en zal altijd een pauperbende blijven daar.

Het is allemaal ook zo hypocriet iedereen wil ook z'n eigen geweten sussen met het storten van geld, maar waarom moeten dan een hele boel goede fondsen in NL (kanker, aids, enz) hun uiterste best doen om een paar centen binnen te krijgen?

helemaal gelijk in, omdat soort landen overeind te krijgen moet een rijkland dat land overnemen dan word het 1 met een het rijkeland en komt de welvaart wel beter opgang etc. mja zal nooit gebeuren
 
Het is allemaal ook zo hypocriet iedereen wil ook z'n eigen geweten sussen met het storten van geld, maar waarom moeten dan een hele boel goede fondsen in NL (kanker, aids, enz) hun uiterste best doen om een paar centen binnen te krijgen?

Wat mij erg heeft geïrriteerd was die malaria actie met die aapjes in een doos die slechte muziek draaide.
Een malariapil kost 0.001$ om te produceren, lever die lekker gratis aan iedereen die ze nodig heeft samen met een polyester netje van 0.05 ct p/st.
Lijkt me goed dat het geld wat ze verdienen van al die knuppels die een injectie moeten omdat ze zebrapaardjes willen kijken terug sluizen.
Wat?, 25E?/50E? per injectie?

Grappig is dat ze wel een pil kunnen maken om een 80 jarige een erectie te geven van 3 uur, een vrouw van 65 zwanger kunnen krijgen maar malaria bestaat nog steeds.

Om maar nog niet te praten over het Vaticaan die condoom verstrekking - gratis! - tegen gaat in landen waar Aids en katholicisme samengaan. F'in kontebonkers daar in Rome.

*shrug*
 
Ik geef helemaal NIKS, zullen nog wel meer rampen komen goed tegen de overbevolking

en die paar euro van ons helpt toch niet.

MAAR als ze aan de deur komen voor collecte, zal ik wel paar euro geven! gewoon uit respect

maar ga niet speciaal overmaken
 
Er komt geen geneesmiddel tegen malaria en aids, daar kan geen geld aan verdient worden.

true moest de mensheid maar niet met apen liggen neuQen :120: en ik bedoel aids dan :p

en kanker komt wel een geneesmiddel voor, door die TEKEN spuug shit dat zorgt ervoor dat een tumor verdwijnt de cellen word vernietigt door die teken spuug :D maar goed das ook pas over 10 jaar:|
 
Zolang wij hier nog voedselbanken hebben moet Den Haag er eerst maar eens
voor zorgen hier de boel op poten te krijgen !!

HELE-MAAL mee eens!

Zijn mensen in nederland die hun eten halen bij de voedselbank, maar NL geeft wel even 40miljoen euro en die overheid hier verdubbeld het even jezuss.. pffttt..

Zorg gvd eerst voor je eigen land :106:

Belgie had iets van?? 7 miljoen?

Wat een verschil..



Ze konden beter levensmiddelen sturen, daar hebben die mensen véél meer aan.. (Kleding, voedsel, tenten etcc..)
 
HELE-MAAL mee eens!

Zijn mensen in nederland die hun eten halen bij de voedselbank, maar NL geeft wel even 40miljoen euro en die overheid hier verdubbeld het even jezuss.. pffttt..

Zorg gvd eerst voor je eigen land :106:

Belgie had iets van?? 7 miljoen?

Wat een verschil..



Ze konden beter levensmiddelen sturen, daar hebben die mensen véél meer aan.. (Kleding, voedsel, tenten etcc..)

Ooit in belgie geweest? dan weet je meteen dat dat land amper geld heeft. wegen worden slecht onderhouden om dat er geen geld voor is etc. dus ja 7 miljoen stelt weinig voor. laten we eerst zorgen dat de regering valt kunnen we opnieuw stemmen :026:

PS. belgen zijn een stelletje zinlose mensen. blij dat ze niet bij nl horen :D:D
 
Zolang wij hier nog voedselbanken hebben moet Den Haag er eerst maar eens
voor zorgen hier de boel op poten te krijgen !!

Heb onbeschaamd je mening opgenomen in mijn (ja ja, je moet je karma punten toch ergens aan uitgeven) tweakblog.
3 maal raden welke het is.

Oh en Source voor het pre-reading gedeelte ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zit denk ik niet diep genoeg in "het wereldje" om te weten
wat karma punten zijn ...
Maakt ook helemaal niks uit, als je na het lezen van mijn mening(en)
zo iets hebt van "hij heeft helemaal" gelijk dan plaats je dat maar waar
je wilt wat mij betreft, er zit geen copyright op ;)

Doe je het echter in de vorm van graffity o.i.d. en ze betrappen je dan
zijn de gevolgen van zo'n actie natuurlijk wel voor je eigen rekening.
 
Ik zit denk ik niet diep genoeg in "het wereldje" om te weten
wat karma punten zijn ...

Ben lid van tweakers (net als vele mensen hier), en met mijn domme opmerkingen op tweakers heb ik na 10 jaar genoeg karma punten (lees opmerkingen - reacties) om met 5k karma punten een blog te openen.
Een willekeurig persoon krijgt 5k karma binnen.. uhm 2 jaar?
 
Hier in Nederland zijn ook genoeg gezinnen die het met minder moeten doen dat het minimum en proberen rond te komen met 50 euro in de maand of zelfs minder.!!

Zolang wij hier nog voedselbanken hebben moet Den Haag er eerst maar eens
voor zorgen hier de boel op poten te krijgen !!

Als de regering eerst eens het geld voor 'ontwikkelingshulp' aan mensen in nederland zou besteden die het nodig hebben.
Als in nederland de armoede etc. opgelost is kun je geld gaan geven aan het buitenland.

Afrika krijgt al jaren miljarden euro's hulp van veel westerse landen, hoe kan het dat ze daar nog steeds op een 3e wereld niveau zitten?
Zolang de hoge heren daar veel in eigen zak steken gaat het echt niet beter worden.

Het is natuurlijk erg genoeg voor de mensen in Haïti.
 
Laatst bewerkt:
Afrika krijgt al jaren miljarden euro's hulp van veel westerse landen, hoe kan het dat ze daar nog steeds op een 3e wereld niveau zitten?
Zolang de hoge heren daar veel in eigen zak steken gaat het echt niet beter worden.

Daar? Lol, het zijn vooral de hoge heren hier die aardig wat geld in hun zak steken. De directeur van het Rode Kruis verdiende vorig jaar net iets minder dan de Balkenende norm (130000 of zo?).
En daarbij komen natuurlijk ook een paar kleine bonussen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
k.3nny Ik vraag om jullie steun bij bit tech. Cases en Modding 23
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
chinx Aangifte inkomstenbelasting, laat jij het doen of doe je het zelf? Algemene Discussies 18
J Welke browser gebruik jij? Algemene Discussies 13
olympus Kun jij het snelst typen van iedereen? Algemene Discussies 31
J Welke game speel jij op je mobiel? Gaming 13
Robin Intel ivy bridge hoe denk jij erover? Hardware & Software 36
Glosy_nL Welke games speel jij op The Party 10 ? Lan Party 27
Wouter Gebruik jij social media site's zoals facebook? HighFlow Forum 27
Ludwig Welke sport doe jij? Gezondheid en Sport 41
Killerbee Wat zou jij doen met 20 miljoen. Algemene Discussies 68
HighSpeed^ [Downloaden] Welk programma gebruik jij? Hardware & Software 35
Freddy Spelletje: QWOP aarggh :D Hoe ver kom jij? Algemene Discussies 19
maomanna Het zware "hoe zwaar ben jij" topic Algemene Discussies 35
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
Vannos Bij welke internet, TV, telefoon Providers zit jij? Algemene Discussies 20
Deleted_User_Z het hoeveel flow heb jij topic ? Waterkoeling 1
Vannos Waarom zit jij op Highflow Algemene Discussies 36
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
Vannos Welke Camera/videocamera heb jij ? Fotografie, Film en Video 42
Wouter Waar werk jij.nl? Algemene Discussies 35
Vannos Waar gebruik jij je Highflow goodies voor ? Algemene Discussies 16
Vannos hoeveel gigabyte heb jij aan muziek/films ? Algemene Discussies 86
Fuwa Fuwa Hoe snel kan jij typen? Post je score! :) Algemene Discussies 52
D Welke tekenfilm(s) keek jij vroeger? Films / Movies 17
D Welke Consoles en Games heb jij nog liggen Gaming 29
Vannos Wat voor schoenen heb jij ? Algemene Discussies 54
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Johnny [Usenet] Welke usenet heb jij? Algemene Discussies 57
Johnny Wat deed jij vroegâh? Algemene Discussies 19
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
dopestuff welk alterego heb jij?? Algemene Discussies 39
Wouter Wat vind jij van de nieuwe chatbox? HighFlow Forum 13
Vannos Hoeveel facturen heb jij en hoeveel ben je kwijt geweest Algemene Discussies 41
Wouter Gebruik jij 1 van deze mods? HighFlow Forum 7
Joren Wat heb jij gekregen van St.klaas? Algemene Discussies 29
Vannos Wat voor vuurwerk koop jij ? Algemene Discussies 87
Blackruby Welke versie van Windows (7) gebruik jij? Hardware & Software 30
Xtrafresh Welke kwalen heb jij allemaal? Gezondheid en Sport 140
Flythe Naar welk concert/optreden ga jij binnenkort toe? Algemene Discussies 78
Wouter Wat mis jij nog op het forum? Meld het hier! HighFlow Forum 51
Celly Het wat-heb-jij-vandaag-gesloopt-topic Hardware & Software 15
Vannos Wat voor luchtje heb jij ? Algemene Discussies 54
Wouter Lijstje wat jij mee neemt naar lan. Gaming 19
Freddy Wat doe jij tijdens het wachten op de benchmark? Benchmarks & Scores 54
wijthoef Wat doe jij in het dagelijks leven Algemene Discussies 152
Strict Op welke game(s) wacht jij? Gaming 80
Dutchie Wat heb jij net gekocht/gekregen?? Algemene Discussies 15522

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan