• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat zou jij doen met 20 miljoen.

Killerbee

Active member
Ik ben wel benieuwd wat mensen zouden doen als ze opeens een grote prijs winnen.

Zelf zou ik dan naar Amerika verkassen en in een klein dorpje wonen met een grote stad op rijafstand.
Lekker rentenieren :D


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
 
Ik zou de allerdikste pc ter wereld willen bouwen, met consument componenten natuurljk.
Dikke Skyline R34 GTR en R33 GTR kopen en volop motorisch tunen en een beetje oppimpen.
2 villa's kopen met een zwembad in de achtertuin.
En het liefst dat allemaal in het mooie Amerika, tussen de Hollywoodsterren. :D



Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...
 
sja .... mooi groot huis ... mooie auto's ja idd meervoud :) vliegbrevet halen ... zwembad indoor en outdoor jaja dan gelijk goed he :p
een harem ... en sja kga gewoon leuke dingen doen in het leven dan haha :D
en niet te vergeten natuurlijk een zeer dikke gaming room :025:
 
Eerst betaal ik me schuld bij mijn ouders af, dan betaal ik de schulden van mn zus af.

Daarna laat ik een vrijstaande woning bouwen met een zwembad in de kelder (idd.. geen buitenzwembad, binnenzwembad is makkelijk met trainen). Dan dus geen gezeik met buren.

Verder komen er dan 2 auto's bij, geen nieuwe maar een 2ehandse waar net de kop af is. Zit dan te denken aan een Citroen DS3 THP 200 Racing voor de fun en voor gezinsvervoer een Citroen C4 Picasso THP 155 EGS Exclusive.

Tevens zal er ook een eigen huisje voor mijn zus komen. Met 2 kinderen in een kleine flat is het geen doen.

Hetgene dat er dan nog overblijft, wordt door 2-en gedeeld. De ene helft gaat naar de spaarrekening, de andere helft wordt in een prive atletiekvereniging gepropt.
 
Laatst bewerkt:
Dat doe ik ook.. atletiekvereniging opzetten. Help je kinderen heel erg mee. Is namelijk heel veel vraag naar een goede atletiekvereniging hier in de gemeente.
 
Nee, want daarvan is nog steeds discutabel of het geld ook daadwerkelijk bij die kinderen aankomt en niet verdwijnt in de zakken van anderen.

En daarbij, ik woon in Nederland. Niet in Afrika. Gezien onze huidige economie, moet juist het geld in Nederland blijven.
 
met 20 miljoen zou ik er zelf heen gaan en gaan helpen :p als ik 1, 2 of 3 miljoen voor mezelf overhoud is dat nog genoeg om lekker rustig te genieten. en bedenk ook wel dat alleen maar thuis zitten en leuke dingen doen ook niks is.
 
Klopt, maar ik help liever de kinderen in de directe omgeving, met iets wat mijn vrouw nu heeft moeten beeindigen omdat de atletiekvereniging die hier zit maar een aanhangsel is van de voetbalvereniging. En de voorzieningen die gemaakt zijn voor atletiek gewoon ronduit belabberd zijn.
 
Computershop beginnen lijkt me ook wel wat of me inkopen in een bestaande shop.

Aan de andere kant, ik speel niet eens mee met een loterij. Dus als ik nu 20 miljoen zou winnen, dan is het scam :p.
 
Wat ik zou doen hmm goeie vraag.

Ik zou 5 mil splitsen en aan me familie geven. Leuke huisje kopen in een lekker warm land. Paar mooie auto's voor de deur en lekker genieten van het luie leven. Mooie bootje kopen zodat ik nog lekker kan varen naar de mooie stranden enzo.
En me nieuwe hobby uitbreiden :) Eigen modelauto crossbaan laten maken :p

Ow ik zie het al helemaal gebeuren :D :p
 
Heel Simpel lekker werk gaan doen waar IK zin in heb maar wel blijven werken, ongeveer 100 goede banken zoeken om de 20 miljoen over te verdelen immers krijg je max 100.000 terug per rekening vanwege het garantie stelsel als de bank failliet gaat, een mooi huis laten bouwen met alles erop en eraan, en zoon en dochterlief potje maken voor hun studie.
 
20 Miljoen:

5 Miljoen -> Familie
3 Miljoen -> Investeren (Anders wordt het leve tè saai he :p )

2 Miljoen -> Vila met alles erop en eraan in Nederland
2 Miljoen -> Vila met alles erop en eraan in China
2 Miljoen -> Paar mooie auto's :)
1 Miljoen -> In luxe leven (uiteten, bioscoop, etc etc.)
1 Miljoen -> Wereldreis

4 Miljoen -> Spaarrekening

:D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
maomanna Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben? Algemene Discussies 67
A Waterchillers: Zou dit wat kunnen zijn? Overige Koeling 5
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H crime wat een DOOS vandaag in de brievenbus HighFlow Product Reviews 0
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
MrGiorgio Wat schaft de pot * de kerst editie* Algemene Discussies 16
E Xigmatek Asgard 381 en wat andere zaken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan