• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

High-end muis (tips) gezocht

Had het gelezen op msn en facebook van je, ja :p

Laten we hopen dat dat een eenmalige actie was..want bij mij komt hij op de Steelseries S&S muismat te liggen.
Lijkt me sterk dat hij goede reviews krijgt als hij gewoon half-defect is (zoals in het filmpje)
 
denk toch dat je zelf een keer moet voelen en proberen in een winkel.
muizen advies voor iemand anders uitbrengen is lastig te doen.
maar als je veel mmo speelt.
Is de nieuw kommer Corsair in muizen wereld mischien iets voor je.
Die heeft nu een speciale M90 voor mmo.
Wel wat over done 15 knoppen maar ja wie weet
130478.jpg
 
Sorry ik was even afwezig ivm verhuizen.

@ Cone: Geen Razer omdat ik simpelweg te lelijk vind met dat mat-zwarte rubber. En ja daar zijn ook uitzonderingen op, maar via de Razer-muis-configurator kwam ik daar niet op uit.

@ Zwelgje (ook een Blieker?): Ik speel weinig MMO meer, komt misschien nog wel terug. Vind de Corsair er wel erg mooi uit zien.

Maar eerst houd ik het even op de Sensei. Nog niet de perfecte muis: eigenlijk te weinig toetsen (knopje bij de pink uitgeschakeld omdat je hem steeds per ongeluk aantikt). Witte verlichting werkt ook niet..(wordt roze).
 
Ik zou de G9X nemen, ik heb de G9 al voor jaren ben er goed me omgegaan en hij werkt nog steeds erg goed.
Als je het een fijne muis vindt kan ik je hem aanraden, probeer hem uit bij een vriend of in de winkel.
 
Enter your phone number here

Misschien een late reactie, maar Roccat komt met een nieuwe muis; de Savu: Roccat presenteert Savu gaming muis op de CeBIT | Hardware.Info Nederland
Ben zelf ook aan een nieuwe muis toe, mijn G5 heeft na 6 jaar rust verdiend. Heb de M60 van Corsair een paar dagen gebruikt, maar kreeg er kramp van in de vingers. Ik denk dat wanneer de Savu beschikbaar is, ik maar eens naar de Mediamarkt moet gaa om hem te testen:037:
 
Hmm die Savu zou ik in het echt moeten zien. Hij ziet er op de foto's wat lomp uit (en lijkt een beetje op de TRON muis).

Ik gebruik op dit moment de Sensei voor thuis en de CM Storm Inferno bij mijn werklaptop. Geeft wel leuke blikken: IT consultant netjes in pak met stropdas..en dan zo'n muis met rode led's op tafel leggen ^^.

En Coevorden.. :O Daar ben ik opgegroeid! Nostalgie (poppenhare en ballast).
 
Enter your phone number here

:icon_eek: eh.....das eh....Hmmm.Apart! Een uitgeklede muis :005:

Ik denk dat deze muis erg gaat tegen vallen, veel te open, niets op beet te pakken, duim die zo in een gat verdwijnt...Maar qua design zeker gewaagt!



Eh ja, Coevorden....Al 33 jaar lang, jaren lang bij Groenwoudt en daarna Konmar gewerkt :079: Gelukkig niet blijven plakken na mn studie :icon_cool: BTW, welek school ben zat je op?
 
Muizen zijn zo persoonlijk, daarnaast ook wel overrated.
Ik heb een oude razer muis (diamondback, een van de eerste series). Dat was mijn eerste muis na het balletjes gedoe (die je steeds moest cleanen). Die ma heeft zoveel uur gedraaid, dat de razer letters versleten zijn :) maar aangezien ik hem in geen enkel spel op maximale resolutie kan zetten, waarom nog beter en sneller?
 
Muizen zijn zo persoonlijk, daarnaast ook wel overrated.
Ik heb een oude razer muis (diamondback, een van de eerste series). Dat was mijn eerste muis na het balletjes gedoe (die je steeds moest cleanen). Die ma heeft zoveel uur gedraaid, dat de razer letters versleten zijn :) maar aangezien ik hem in geen enkel spel op maximale resolutie kan zetten, waarom nog beter en sneller?

mx510/8 ftw :p optical en epic tracking sensor :)!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy EK-Quantum Magnitude High End CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy EK-Velocity series High-End CPU Water Blocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
JeanPaul [VERKOCHT] High End EK waterset Verkocht 8
J Advies High-End watercooling setup Socket 2011 Advies Waterkoeling Setup 18
Freddy Hulp met hardware keuze aub! X99 High-End systeem Hardware & Software 30
ChillPascal [IN-ACTIVE] High end GPU incl Waterblok Gevonden 0
X Mijn eerste waterkoeling systeem (High end) Advies Waterkoeling Setup 18
Thieutje Graag wat advies inzake waterkoeling setup voor nieuwe high-end IVY build Advies Waterkoeling Setup 39
B high end fan controller suggesties Electronica 8
B suggesties voor high end fancontroller Electronica 0
V 1e Waterkoeling (High-End) Budget 500,- Plan Advies Waterkoeling Setup 36
Stephan---pro Build4Power ultimate high-end PC Algemene Discussies 7
Gold Leader Avenger M99, mijn retro high end Game systeem van 1999, gerenoveerd! Gallery & Build Logs 7
Quadcore [VERKOCHT] Diverse High-end Cooling stuff Verkocht 38
G New high end WC set. Waterkoeling 10
Jason Be Quiet! Light Wings 120mm & 140mm PWM High-speed - Triple Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
Freddy Li-Heat High Quality PCI-E Riser Cables - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
B Aqua-Computer Flow sensor high flow USB Waterkoeling 5
NAVYVIPER [VERKOCHT] 2x corsair sp120 high performance Verkocht 4
P [VERKOCHT] Corsair SP120 Quiet Edition High Static Pressure Fan Verkocht 10
G Video Game High School Algemene Discussies 16
T Koolance radiatoren vraag over high airflow Waterkoeling 0
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
H Trieb's HIGH speed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
O GTX 500/400 Series High-Flow Bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
arwin74 [VERKOCHT] Aqua-Computer (electronic) Flow Meter G1/4 (High Flow) Verkocht 13
C [Waterkoeling] €300 voor dhz project met 2 high power leds Advies Waterkoeling Setup 1
Z Videokaart advies (Crysis 2 op high kunnen spelen) Hardware & Software 19
M Welke processor kan elk spel op ultra high spelen. Hardware & Software 11
G High temps on WC setup i7 930 D0 Waterkoeling 9
Dustyrick 13MM (1/2) EK High Flow Fitting - G1/4 (8 stuks) Verkocht 3
Alex High speed Gentle Typhoons HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
vincent New EK-Supreme HF (High Flow) CPU Block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 56
S Fittingen: Short of High Flow Advies Waterkoeling Setup 2
iSP Oud low-end test pci-e kaartje AMD/Nvidia Gevonden 1
Sw333t End of the Year Discussie topic Algemene Discussies 5
Sw333t End of the Year Contest Algemene Discussies 6
XenoMorpH [2013] The End Films / Movies 0
DieHard [2012] End Of Watch Films / Movies 5
k.3nny End of the story build. Gallery & Build Logs 122
Flythe Swiftech fillport + bitpower end cap HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
L Gamepad als muis. Problemen & Oplossingen 0
J PC draait wel, maar geen beeld, geen muis en geen toetsenbord... Problemen & Oplossingen 4
k.3nny [GEVONDEN] SPOEDJE GEZOCHT MUIS, MAX 40 euro! Gevonden 6
J Welke game hardware/gear gebruiken jullie? (muis, headset, muismat etc.) Gaming 32
l3p [VERKOCHT] ASUS Laser Gaming Muis GX900 Zwart Verkocht 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan