Dustyrick Junior Member 26 oktober 2010 #1 Als iemand nog goede Horror's of Thrillers weet noem ze dan aub. hier, ben er erg fan van, kom ze alleen nooit tegen.. Alleen de naam is genoeg
Als iemand nog goede Horror's of Thrillers weet noem ze dan aub. hier, ben er erg fan van, kom ze alleen nooit tegen.. Alleen de naam is genoeg
Issieee Junior Member 26 oktober 2010 #3 REC + REC 2 Beste horror films die ik heb gezien er komen nog 2 andere uit Acopolypse en Chaos ofso maar REC + REC 2 meot je echt kijken
REC + REC 2 Beste horror films die ik heb gezien er komen nog 2 andere uit Acopolypse en Chaos ofso maar REC + REC 2 meot je echt kijken
Sw333t I Love my NUC 26 oktober 2010 #4 Deze laatst zitten kijken: Splice (2009) - MovieMeter.nl Erg apart.
Dustyrick Junior Member 27 oktober 2010 #5 Ik ga ze allemaal downloaden, maar vaak kom ik er pas achter of er ondertiteling bij zit als ik hem ga kijken, kan ik dit ergens aan zien? Added after 17 minutes: Johnny zei: Tortured, lijkt me erg scary moet em nog zien Klik om te vergroten... Hij is hem aan het binnenhalen! wwwicked zei: Deze laatst zitten kijken: Splice (2009) - MovieMeter.nl Erg apart. Klik om te vergroten... hij ziet er zeker apart uit, hij staat in de wachtrij.. Issieee zei: REC + REC 2 Beste horror films die ik heb gezien er komen nog 2 andere uit Acopolypse en Chaos ofso maar REC + REC 2 meot je echt kijken Klik om te vergroten... Ik kan nergens een goede vinden met NL subs??:S Ik bedoel dan REC en REC 2.. Laatst bewerkt: 27 oktober 2010
Ik ga ze allemaal downloaden, maar vaak kom ik er pas achter of er ondertiteling bij zit als ik hem ga kijken, kan ik dit ergens aan zien? Added after 17 minutes: Johnny zei: Tortured, lijkt me erg scary moet em nog zien Klik om te vergroten... Hij is hem aan het binnenhalen! wwwicked zei: Deze laatst zitten kijken: Splice (2009) - MovieMeter.nl Erg apart. Klik om te vergroten... hij ziet er zeker apart uit, hij staat in de wachtrij.. Issieee zei: REC + REC 2 Beste horror films die ik heb gezien er komen nog 2 andere uit Acopolypse en Chaos ofso maar REC + REC 2 meot je echt kijken Klik om te vergroten... Ik kan nergens een goede vinden met NL subs??:S Ik bedoel dan REC en REC 2..
The_Saviour# Deus Ex Machina 27 oktober 2010 #6 engelse of geen subs ftw Beetje ander genre, een psychologische thriller: - Donnie Darko - Fight Club
engelse of geen subs ftw Beetje ander genre, een psychologische thriller: - Donnie Darko - Fight Club
Dustyrick Junior Member 28 oktober 2010 #8 Fuwa Fuwa zei: The grudge 2. (Jap version) Klik om te vergroten... Al gezien, echt een vette film ( me vriendin vond hem minder leuk, die had liever een romantische film..)
Fuwa Fuwa zei: The grudge 2. (Jap version) Klik om te vergroten... Al gezien, echt een vette film ( me vriendin vond hem minder leuk, die had liever een romantische film..)
Dustyrick Junior Member 31 oktober 2010 #9 Johnny zei: Tortured, lijkt me erg scary moet em nog zien Klik om te vergroten... Jezus, Gister avond rond half 1. Iedereen bij mij thuis ging slapen dus ik dacht. Dan moet ik ook maar stil zijn en ga ik die film wel kijken. Zo jezus, was een scary film is dat. Je schrikt niet echt, maar hij is echt eng je gaat er raar van denken Zulke films bedoelde ik! Tnx Johhny
Johnny zei: Tortured, lijkt me erg scary moet em nog zien Klik om te vergroten... Jezus, Gister avond rond half 1. Iedereen bij mij thuis ging slapen dus ik dacht. Dan moet ik ook maar stil zijn en ga ik die film wel kijken. Zo jezus, was een scary film is dat. Je schrikt niet echt, maar hij is echt eng je gaat er raar van denken Zulke films bedoelde ik! Tnx Johhny