+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Computex 2018, nieuwe speeltjes

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119

Computex 2018, nieuwe speeltjes

Deel jouw info en pics van interessante speeltjes op Computex 2018 hier

Hier wat ik voorbij heb zien komen:

(enkele foto's van @l3p's facebook)

Member Unilythe is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Dec-16
    Credits
    1.035
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Ik vind die Asus AIO wel erg interessant. Vooral dat schermpje waar je van alles op kan laten zien.
    Die Lian Li RGB cable comb vind ik wel een beetje erg ver gaan. Ik heb veel RGB, maar dat is echt niets voor mij.

De interessantste voor mij die ik voorbij heb zien komen (naast wat Freddy al heeft gepost):

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    In nabije toekomst wil ik mijn (werk) monitor wel gaan upgraden naar deze:

Ik heb nu een 34" widescreen (3440x1440) en kom alweer ruimte tekort voor al mijn venstertjes
    Zo'n grote brede curved lijkt me wel fijn werken

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.579
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Ik vind die Corsair Vengeance rgb pro latjes wel strak.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Member Unilythe is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Dec-16
    Credits
    1.035
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Ik wacht al erg lang op Dominator RGB RAM, maar ik gok dat dat nooit gaat gebeuren.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119

Ik zou deze wel in mijn desk willen hebben xD

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.626
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Als je het goed gebruikt samen met andere spullen kan het heel strak zijn.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.579
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    [video=youtube;W8zTvBaqvlM]

Ik zou deze wel in mijn desk willen hebben xD
    Jij leek me meer iemand voor dit

hofddr4.jpg
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    3.303.218
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Wauw die zijn mooi zeg Zou daar ook RGB ledjes in zitten?

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten