• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Singularity Computers Giveaway, Juli 2018

Freddy

Administrator
Forumleiding

De producten van Singularity Computers vinden wij helemaal geweldig en dat willen we graag delen met onze klanten in Europa.
Een Singularity Computers Giveaway actie is de ideale manier om dat te doen!

Je kan een hele mooie prijzenpakket winnen en iedereen in Europa kan mee doen.

Je kan meedoen vanaf a.s. donderdag (12 juli) tot en met zondag (15 juli).
Klik daarvoor op de afbeelding hierboven of op deze "link".
Veel geluk en een bedankje naar Singularity Computers voor het mogelijk maken van de actie!!! :)

Unilythe

Member
Achteraf had ik die wel aan kunnen zien komen. Ook ik heb wel vaker aan dit soort prijsvragen meegedaan :p

Verder wel super dat je facebook en instagram alleen hoeft te bezoeken en niet hoeft te volgens/liken, aangezien ik geen instagram heb en facebook vrijwel niet gebruik.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Veel geluk allemaal :) Kleine moeite om mee te doen, kans op een best grote prijs :D

*edit*
Je kan dus al mee doen, door alleen jouw mail achter te laten. Dat is één "entry".
Maar je kan nog 6 extra stappen doen, met elke stap die je erbij doet, doe je dus een "entry" erbij.
Doe je alle 6, dan maak je dus 6x zoveel kans.

XenoMorpH

Active member
Plus het feit dat dit soort Giveaways best manipulatief zijn dmv fake entries op je referal link.:042:

Freddy

Administrator
Forumleiding
De Giveaway is afgelopen, met meer dan 2000 entries hebben er behoorlijk wat mensen mee gedaan.
Vanmorgen is automatisch de winnaar geselecteerd en dat is geworden...

trommel trommel trommel.......

Stijn de Bruyn!!!

Bewijsje hieronder :)

Stijn, gefeliciteerd!!! We nemen contact met je op en de prijzenpakket gaat z.s.m. jouw kant op :)

Bovenaan