• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes hoor, ik dacht al gelijk matzwart gespoten :p.

Dit resultaat doet zo op de foto niet onder voor een dergelijk spuit resultaat.

Moooi gedaan wick ;) ik ga denk ik ook maar eens plakplastic kopen en daarmee me mobo tray en dergelijke beplakken ;)

Netjes hoor, ik dacht al gelijk matzwart gespoten :p.

Dit resultaat doet zo op de foto niet onder voor een dergelijk spuit resultaat.
Sinds dat ik een lading met diverse plakplastic in huis heb, grijp ik niet zo snel meer naar de spuitbus.
Wel moet je het goed strak trekken en heel vaak goed aandrukken in verband met luchtbellen.

Moooi gedaan wick ;) ik ga denk ik ook maar eens plakplastic kopen en daarmee me mobo tray en dergelijke beplakken ;)
Die zou ik nou juist wel weer spuiten en niet plakken i.v.m. de schroefjes.
Plakplastic is ook ideaal voor mobo tray, zit eerlijk gezegd ook te denken om de binnenzijde van de pc zwart te maken door middel van plakplastic. Voordeel is, dat wanneer je wilt gaan veranderen je het er zo weer vanaf trekt.

En.. waar de schroefjes zitten prik je het gewoon in met een naald of kleine schroevendraaier. Dan kan je de schroef er gewoon doorheen draaien, wel rustig draaien anders krijg je een soort van tornado effect rond de schroef.

Wel is het aan te raden om je hardware uit de buurt te houden tijdens het plakken, want het is statisch. Dus na het plakken eerst ontladen en dan pas je hardware inbouwen ;).

Heb je al een envelop gehad van mij ? :D
Nu wel ontvangen, dus heb ik morgen wat te doen ;).
Alleen, welke heb ik precies nodig? Of zijn ze alledrie hetzelfde?

Mezelf nog eens kwaad gemaakt op de fillport / reservoir verbinding:

37.jpg

Met veel gepiel eindelijk die klemmen er omheen weten te persen.

38.jpg

Ja, er zit in de linker een aardig knik in. Ik kan er gewoon door ademen, dus dat is voldoende voor mij.

39.jpg

Close-upje.

40.jpg

Je ziet het namelijk niet vanaf de voorzijde.

41.jpg

En vanaf de binnenzijde bekeken.

Eindelijk, weer een overwinning voor mij.

Gelukkig, het ligt dus niet aan mij? Wat een verrekte ondingen zijn dat zeg.

ik heb allang spijt dat ik er 20 van die ondingen heb gekocht deze klemmen gaan echt niet samen met TYGON tubing zonder dat je stunten moet uithalen
nog veel succes met je build
Greetz B0B0

Ik zie nu pas de achterkant van het res.
Wat opvalt is 6 gaten waarvan je er 2 moet dichten met een stopje.
Was het niet mogelijk om op de 2 extra outlets je fillports aan te sluiten m.b.v. een 90° bochtje ?

Nee, nog niet. Maar hoop dat de postbode snel komt. Alleen het LIS Pop Indicator voor je snufferd is ook niet leuk ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan