• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, het front van de Zalman fancontroller al gevuld en een klein beetje geschuurd:

fancontroller.jpg

Wat er gevuld is:

- De geul die van links naar rechts loopt (of van rechts naar links :p),
- De gaatjes voor de leds.

Morgen nog helemaal blank schuren en dan zwart spuiten.

Klopt, is gedaan met een schuurmuis.

En nee, deze gaat niet met plakplastic (wel geprobeerd, maar was er niet tevreden over).

Door je schuurmachine trilt je plamuur los uit de gaatjes etc, dit gaat aftekenen in je lak. gewoon lief met de hand doen doen voor het beste resultaat.

Door je schuurmachine trilt je plamuur los uit de gaatjes etc, dit gaat aftekenen in je lak. gewoon lief met de hand doen doen voor het beste resultaat.
Het laat niet los Kenny. Het is ook niet gewoon simpel plamuur, het is kneedbaar staal :p.

Laatst bewerkt:
Wilde weer te goedkoop uit zijn met de spuitbussen, dus heb alleen zwart gehaald en geen primer (stom.. stommer.. stomst).
De eerste laag zit er nu op, maar je ziet het een en ander er nog wel doorheen. Als dat met een tweede of derde laag niet goed komt wordt het weer kaalschuren en alsnog een busje primer halen:

eerste_laag.jpg

In real life overigens een stuk zwarter (al is het wel matzwart).

Overigens, zoals het uiteindelijk gaat worden qua looks van de fancontroller (is nog niet af):

fancontroller_test1.jpg

fancontroller_test2.jpg

En ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar best pijnlijk:

20112010_au.jpg

Maar even ontsmetten.

Alle 6 knopjes zijn nu gezaagd. Nu nog mooi glad schuren en de fancontroller nog verder aanpassen.

Foto's zullen vandaag nog wel komen (althans, qua knoppen dan. Controller heeft nog wel 1 of 2 laagjes zwart nodig).

De fotootjes, fancontroller weer een beetje geschuurd (die gaat vandaag weer een laagje krijgen):

korte_knoppen1.jpg

korte_knoppen2.jpg

Knopjes zitten nog niet vast, moet die nog iets strakker afwerken en voorzien van een vers laagje paint.

Gisteren nog een NZXT Sleeved LED Kit blauw ontvangen van NZXT, heel aparte gloed geeft dat aan het interne van de pc:"

nzxtblue1.jpg

nzxtblue2.jpg

NZXT bedankt!

Straks nog even weer naar zolder om te kijken hoe het met de spuit klussen is. Laatste keer dat ik boven was zag ik dat het te koud was voor de knopjes dus dat wordt weer opschuren.

Persoonlijk heb ik het niet meer op de kleur blauw... maar smaken verschillen en die strips geven wel een mooie gloed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan