• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd effe opletten met dat dunne blik

@calimero: ik heb nog nooit zelftappende pc schroeven gezien (afgezien van fan schroeven dan)
om eerlijk te zijn verafschuw ik mensen die zelftappers gebruiken in metaal :p

Pak eens een hand vol en bekijk ze eens goed ...
De meeste zijn net niet rond op de punt, ietsje driehoekig.

In het (meestal) dunne PC blik is dat genoeg om te tappen, en dat doen de fabriekanten dan vaak ook zo.
Het prijsverschil tussen een alu kast en een blikken kast zit zeker niet alleen in de prijs van de grondstoffen ;)

om eerlijk te zijn verafschuw ik mensen die zelftappers gebruiken in metaal :p

Ik vind dat kortzichtig en kort door de bocht ....
In dun plaatwerk zit een zelftapper beter vast dan wanneer je dezelfde draad eerst gaat tappen.
Die zelftapper past precies in het gat terwijl een tap net iets ruimer kan zijn.

Als het materiaal wat dikker is (of minder geschikt voor zelftappers) dan heeft tappen natuurlijk
de voorkeur, vooral ook bij wat fijnere draad (bv. M3 of zo).
Maar M3 (of andere M draad) is dan ook niet geschikt voor dun plaatwerk.

Mocht het al fout gaan (omdat de plaat te dun blijkt) .... Dan is er altijd nog de plaatmoer ;)

-554553021_20101709114106_800_800_0_0_0.png

Ik vind dat kortzichtig en kort door de bocht ....
In dun plaatwerk zit een zelftapper beter vast dan wanneer je dezelfde draad eerst gaat tappen.
Die zelftapper past precies in het gat terwijl een tap net iets ruimer kan zijn.

Als het materiaal wat dikker is (of minder geschikt voor zelftappers) dan heeft tappen natuurlijk
de voorkeur, vooral ook bij wat fijnere draad (bv. M3 of zo).
Maar M3 (of andere M draad) is dan ook niet geschikt voor dun plaatwerk.

in het geval dat plaat te dun is om te tappen is het ook te dun om langdurig geregeld schroeven in en uit ingedraait te krijgen en dan doe je er dus een moertje aan de andere kant ;)
en ja miss ben ik kortzichtig maar zie het nog te vaak in het bedrijftleven (studeer metaal) en het is het gewoon niet en kan er niet tegen

maargoed laten we hier niet wicked zijn thread mee vervuilen :)

Als het vaak los en vast moet heb je helemaal gelijk, al is dat moertje niet altijd even
makkelijk te plaatsen.
Van de andere kant, dan deugt het ontwerp in principe niet, het moertje had gelast kunnen worden.

maargoed laten we hier niet wicked zijn thread mee vervuilen :)

Goed plan, al was mijn insteek natuurlijk de kast van Wwwicked, en dan wel een zo goed mogelijk resultaat.
Het is nu aan 'm zelf om er de juiste conclusies uit te trekken ;)

Mocht het zijn dat het alsnog niet lukt, dan heb ik nu wel diverse mogelijkheden gekregen waardoor het alsnog mogelijk is (waarvoor dank).

Vandaag een envelop binnengekregen van Eddy (van EK waterblocks) en heb nu zwarte impellers in mijn reservoir. Nu kan ik alsnog in de gaten houden of mijn water nog stroomt, maar blijft het er alsnog strak uitzien (hou niet zo van die gekleurde dingen in het front):

35.jpg

36.jpg

Om het verschil wat duidelijker te laten zien, dit was het dus voorheen:

26.jpg

Ziet er idd beter uit !
Waarom heb je ze niet in grijs besteld, of grijs gespuit, zelfde kleur als randen van je pc ^^

Ziet er idd beter uit !
Waarom heb je ze niet in grijs besteld, of grijs gespuit, zelfde kleur als randen van je pc ^^
Omdat de randen aan de buitenkant zitten en de impellers aan de binnenkant (die dus zwart is) ;). Daarnaast, ik ga iets niet spuiten dat in mijn water rond draait.

Heb je al een envelop gehad van mij ? :D
Nopes, nog niet. Mss vandaag nog, anders morgen denk ik.

En vandaag weer uitbreiding gekregen voor het front, te weten:

01.jpg

Een kitkat, een HF t-shirt (thanx Freddy) en een L.I.S. POP Indicator.

02.jpg

De doos, helaas zag ik op de andere kant al dat ik de mist in zou gaan met aansluiten.

03.jpg

En links dus het probleem, het is een display met seriele aansluiting. Laat ik die nou net niet hebben op de achterkant van de pc. Gelukkig zit er wel een mobo header op en is thiesggb zo vriendelijk om een seriele bracket op te sturen naar mij. Thanx man.
04.jpg

Op de kop en nog standaard ;).

05.jpg

PCB zijnde.

Standaard zag het er niet zo mooi uit. Het zilver van de kast en van het display verschilden nogal... dus... standaard in het mod assortiment van wwwicked: Plakplastic :p. Dit keer wel gewoon standaard zwart:

06.jpg

07.jpg

Ziet er goed uit toch :D.

Nu nog eventjes wachten op de bracket, dan kan ik het display aansturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan