• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, zijpanelen zijn afgetekend:

afgetekend.jpg

Nu nog eens even kijken naar verpakkingsmateriaal.

Edit: En onderweg naar Amsterdam.

Laatst bewerkt:
Heb besloten om de reserve kast niet te verkopen, maar dat ik deze ga bewerken als zijnde de onderste behuizing.

Probleem is namelijk dat mijn vrouw de computer ook gebruikt en dat ik dus niet de normale pc de veranderingen kan geven (of ik moet alles in 1 dag kunnen doen, maar dat zie ik niet gebeuren). Dus vandaar, dat de computer zo blijft staan en dat ik eerst de andere behuizingen (normale en mini) in orde maak zodat ik enkel nog maar een keer de hardware over moet gaan bouwen.

Morgenmiddag (maandag) een antenne boortje halen en dan de gaten maken.

Laatst bewerkt:
Zo, vanmiddag even een antenneboor gehaald. Maar moet zeggen, het lijkt alsof het bedoeld is voor slechts 1 antennegat. Ding slijt echt hard.

Een fillport zit er al in:

17.jpg

18.jpg

Nu de andere nog.

Overigens, het reservoir zal wel een positie naar beneden moeten waarschijnlijk. Fillport heeft namelijk een vaste fitting en kan niet direct bij het reservoir komen aangezien het res niet diep genoeg is.

En de tweede ging een stuk vlotter:

19.jpg

Met de afsluit dopjes erop.

20.jpg

Met de afsluit dopjes eraf.

21.jpg

En even naar binnen gespiekt.

Ik geloof dat ik het zelfs mooier vind nu dat res iets lager zit, en dan bedoel ik in gestapelde toestand.
Net of het iets meer een geheel wordt vind ik.
De top "stand alone" vond ik met het res in het midden wat strakker, maar aangezien je toch stapelt ...

In het midden vond ik het ook het mooist staan, maar anders kwam ik met geen mogelijkheid goed uit bij de poorten op mijn reservoir. Vind dit nog niet eens verkeerd, maar weet nu wel al dat er een aantal harde schijven uit gaan omdat ik anders geen ruimte meer over hou voor de fancontroller en display.

Zo, vanmiddag even een antenneboor gehaald. Maar moet zeggen, het lijkt alsof het bedoeld is voor slechts 1 antennegat. Ding slijt echt hard.

Bij zo'n boor is het belangrijk niet te snel de boor te laten draaien en koelen (koelolie.. waterkan ook) dan slijt hij niet zo snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan