Adam Vandervorst
New member
Inderdaad. Ik struikel ook over compabiliteit. Niet alle games werken. Niet alle programma. Virusscan om firewall niet. En zo kan k doorgaan. Snap niet dat dit probleem bestaat aangezien het w7 is met een interface. Afgezien de compabiliteitsproblemen. Is het ook nog zeer omslachtig.
Ik heb nog nooit zo vaak de wintoets en scroll gebruikt. Waarom toch bij win blijven? Geen idee. Zit er over in om toch naar w7 terug te keren. Maar wil het gewoon een kans geven, maar op dit moment behoorlijk kansloos. Sowieso is win8 niet te doen op 3 schermen. Maar goed, kijken of daar iets voor is.
Pluspunten:
Sneller dan win7
Interface als Start menu
Makkelijk te installeren
Voor Touch OS
Eenheid, tablet/telefoon
Pan desktop extra optie
Apps
Cloud
Minpunten:
Compabiliteit (begin fase)
Uitgeklede desktop
Omslachtig werken
MS account verplicht
Met +2 beeldschermen interface slecht te bedienen*
Onhandig met muisbesturing
Onduidelijke interfacebediening*
*daarmee doel ik op de bediening van knoppen die je niet ziet. Zoals rechtsboven is menu. Linksonder is desktop. Met meerdere beeldschermen schiet je snel met de muis door. En dat maakt het werken met een OS frustrerend.
Conclusie: een mooi snel en handig OS voor de beginnende PC gebruiker gemaakt voor de TouchPC. En zo veld deze Windows ook precies aan. Mensen die Windows 95 tot Windows 7 zijn gewend zullen moeite ondervinden om deze OS te omarmen.
HELEMAAL met eens !