De inbusbouten zijn in inox :icon_biggrin: en heb ze moeten bestellen waar ik ze anders ga halen > Mano (als ze op stock zijn, zijn ze binnen de week binnen nu worden ze op bestelling gemaakt) in de plaatselijke Brico,Gamma etc hebben ze bijna niet groter dan 50mm op stock.
Kleine update erbij om te zien of men planning goed komt :002:
Om een idee te hebben hoeveel ruimte de push/pull opstelling nodig heeft (de
pompen zullen niet overhit geraken).
Omdat de std bouten m3 moeilijk in het rad draaiden even met bovenstaande tool enkele keren een draaitje gemaakt.
Morgen stoom ik de andere zijde ook klaar om dan de plaatsing van de
pompen te kunnen bezien en of ik kan waarmaken wat ik in gedachte heb voor de drivebays van de pedestal.
Voila, 2xV8 zit erin en de aandrijving zal zeker goed koel blijven en sorry voor de 50/50 opstelling eens de inbussen er zijn komen er totaalshots.
Eerst was het mijn gedacht om de 2 rads + push/pull + 2
pompen en 4 res's in de pedestal te steken, maar ik denk dat de 4
pompen naar het benedenruim zullen afzakken en de
reservoirs ergens anders komen (already have a little idea).
Nu zoek ik een goeie
pomp voor de koeling van men chipset + graka blokken (de mcp's dienen enkel voor de cpu koeling) iemand een voorstel? (ik denk toch steeds dat graka/chipset blokken zo'n geen sterke flow nodig hebben of wel?).
Zeg er ook even bij dat alles op 1/2 darm komt (binnen diameter)
Als het vanavond niet te laat wordt op het werk, maak ik de triple rads al klaar plus plaatsing in de top case (moet wat opmetingen kunnen uitvoeren).
Ondertussen ook al aan het zien wat ik nog nodig heb van materiaal (een 2de winkelwagentje in de aanmaak).
Als het nieuw bord van evga (dual socket) op de markt komt en het budget laat het toe, komt er een single mobo in maar dan moet er eerst bij mm wat custom werk gedaan worden (offerte al eens laten opmaken).
Grtz