• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

White Monstah !(nzxt h440)

radmiraal

New member
Jawel na lang gewacht te hebben is men case eindelijk binnen en kan het meten voor de waterkoeling beginnen :D
maargoed eerst zal ik men oude spullen in men nieuwe case moeten plaatsen om vervolgends te kunnen meten,natuurlijk vond ik dat niet erg want ik zie maar al te graag men spulenmn in deze prachtige case,echt ik blijf ernaar staren het is echt een prachtding netjes afgewerkt de voorkant is ook erg uniek al vind ik het zelf en de led lichten aan de achterkant maakt hem helemaal af(erg leuke extra van de case)

voorderest had ik heel toevallig gister ook een nieuw toetsenbord bestelt en niet zomaar een toetsenbord ik kon het niet laten ik zag hem en ik MOEST hem gewoon hebben ik vond hem zo uniek het gaat om de Ducky shine 3 speciale editie de Tuhaojin (goude editie) met red button layout.

nu had ik al op voorhand voor de case binnen kwam al een paar dingetjes bestelt zoals een nieuwe voeding,de corsair ax 860I ik moet zeggen de sleeving is schitterend ! zeker als ik naar mijn oude voeding kijk...ahum!

ik moet zeggen nu ik de case zo onder mijn bureau heb past hij helemaal bij mijn witte bureau en ik moet er ook even bij vermelden dat ik vorige week een nieuw 27 inch scherm met 4k resolutie heb bestelt en ook daar totaal geen spijt van heb mijn god wat een helder beeld het gaat om een pq27 pro art editie

maargoed nu weer eventjes terug naar men built want ik wil dit pracht bing uiteindelijk watergekoelt hebben en sinds dit mijn eerste waterkoeling built gaat worden zal ik vast nog wel een paar vragen hebben tussendoor maar ik kan niet wachten om aan de slag te gaan ermee.

hier zijn alvast wat fotos van vandaag :
zrZxtMk.jpg

0Flvn2q.jpg

29ZGmwT.jpg

hxvylWM.jpg

aHssdny.jpg

VgpibnN.jpg

QXyegFK.jpg

6iNuzs2.jpg

DiiaLCR.jpg

sHWNeA7.jpg

nhOMPug.jpg

FftxixM.jpg

0TPuTyZ.jpg

l06UWkQ.jpg

GoepWCt.jpg

GwWltts.jpg

F9EzZ1V.jpg

zaxTrsJ.jpg


zoals jullie kunnen zien kan ik bovenin dus 6/7 centimeter kwijt voor een radiator + 120mm fans meschien alleen daar kom ik nu eventjes niet uit als je me hierbij kan helpen dan hoor ik het graag !
en heeft iemand een idee waar ik eventueel plek zou kunnen hebben voor een tube reservoir? ik heb namelijk geen idee waar ik die kan plaatsen
 
goed omdat ik natuurlijk enorm met ruimte gebrek zit ben ik er nu wel uit wat ik moet doen ik heb al een plek voor men reseroir bedacht(in men hhd compartment) en voor men radiator heb ik voor een 2x 140mm fan gekozen(die heb ik toevallig nog nieuw in de verpakking liggen beneden van een wat oudere built waar ze niet inpasde)

ik wil uiteindelijk met deze setup men cpu>moederboard>gpu kunnen koelen in die volgorde ik heb het helemaal uitgemeten en dit zou moeten passen volgends mij :

http://highflow.nl/index.php?dispat...id=8315&hash=ff409b8a835158a15cdc9ff1a35fe6d3

ik heb express een kleine reservoir gedaan inc pomp die kan ik dan aan de rechterkant kwijt.
mijn vraag is nu heb ik genoeg aan 1 fles waterkoeling ? en heb ik genoeg aan 1xzo een slang?en passen de fittingen die ik nu heb op men waterblocks naast elkaar niet dat ik 2 fittingen erop wil zetten en dat het niet op men raystorm past
 
Laatst bewerkt:
Het zou maar zo kunnen dat je uitkomt met 1 liter vloeistof, maar zelf neem ik liever voor de zekerheid altijd een flesje extra.... Je weet maar nooit, zelfde geldt voor de slang... Een metertjes extra kost je de kop niet en je zou maar om net de 10cm extra verlegen zitten...
 
voorbeeldje van mijn drain/aftap punt

Zo staat hij meestal:
Z1iXBt3.png


Als ik wil drainen zet ik em zo:
SR9KSKj.png


daarna zet je de andere helft van de quick disconnect fittingen erop en draai een dopje van het res (om lucht te geven) en de boel loopt leeg.
5CObGqv.png


Geen gemors in je case en lekker makelijk :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Thermaltake Riing Quad 12 RGB fan TT Premium Edition - pack of 3, white, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Magicool G2 Slim Radiator 16 FPI - 240mm & 360mm - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
P Bitspower T-Block White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Bitspower Premium Stop Fitting, Deluxe White BP-DWPRE-06 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Freddy HW Labs Black Ice Nemesis WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R X99 H440 White Build Gallery & Build Logs 28
AQuAKiNG 750D X99 Black/White/Silver theme Gallery & Build Logs 46
Slader bitspower white producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Slader bitspower g1/4 white rotary angle 1/2 fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Slader 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Monsoon Schroeffitting white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
kenshinyuo white DNA build Gallery & Build Logs 2
the_cyberspace Caselabs Black & White Workstation Gallery & Build Logs 41
R Swiftech TruFlex Tubing Black/White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Evanix Bitfenix Recon (white) Fancontroller HighFlow Product Reviews 0
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
Blokmeister LED mod op Bitfenix Shinobi XL white Cases en Modding 0
R NZXT Switch 810 Black 'n White WC build Gallery & Build Logs 5
P EK-D5 X-TOP CSQ - White Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
Sw333t White Mini Gallery & Build Logs 29
R Bitfenix Prodigy Windowed Side Panel White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Nerd1979 Pigment White (TiO2) Gallery & Build Logs 99
gerjanlubbers The Little White Destroyer Gallery & Build Logs 40
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ChillPascal Swiftech MCP35X2 Housing White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
canonchiel White Haf Gallery & Build Logs 6
G Fractal design - artic white R4 case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Enermax Fulmo black&white Gallery & Build Logs 7
R Bitfenix Spectre pro led fans - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
psyduck170 Bitfenix Recon White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Project: White Destroyer Gallery & Build Logs 21
tomasvanderpijl Phantom Window Panel white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
alain-s [VERKOCHT] Case mod Project White Verkocht 13
tomasvanderpijl Phantom white & green Gallery & Build Logs 169

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan