• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

wel of geen goede koelvloeistof?

D-foX

New member
Voor een aantal maanden terug
heb ik bij HF een fles Fezer blue vloeistof uv gekocht.
En in mijn eerste setup gebruikt.
Met mijn nieuwe setup heb ik dit netjes weggegooit
en nieuwe vloeistof in mn nieuwe setup gebruikt,
het verschil?mn eerste setup was het nog mooi en gaaf
en blauw zoals het hoort.Mijn nieuwe setup lelijk en het lijkt wel melk
van schrik heb ik maar witte slangen gekocht om dit te verbloemen.
Maar nu ik een nieuwe behuizing krijg van een coolermaster haf 922 naar een
corsair obsidian 800dwil ik toch ook weer andere slangen,,
Kan het zo zijn dat mijn pomp tesnel staat of dat ik een tekleine reservoir heb ?
imagerul.jpg

img2436rc.jpg
 
Is het echt wit of is het schuim ?
Oftewel, er zitten allemaal hele kleine belletjes lucht in je water.
Als dat zo is zou je je pomp iets rustiger kunnen zetten zodat de lucht de tijd krijgt om naar boven te "drijven"
Of dus een groter reservoir zodat je water ook wat meer rust krijgt.
 
Wat zijn er voor wijzigingen vergeleken met je oude loop?

En ik neem aan dat je wel 2x identieke vloeistof hebt gekocht?
Wat voor additieven heb je erbij (zoals corrosion blocker of kill coil)?

Ik merkte zelf toen ik een 2e pomp in mijn loop erbij zette dat er een boel troep los gekomen is dus toen heb ik nogmaals gespoeld met demi water en daarna verse vloeistof erin gedaan dit verhielp mijn troebele water.

Maar kun je een foto van je complete loop maken?
 
Ja van beide heeft die wat schuim hoop troep
Etc
scaled.php
scaled.php

In mijn nieuw kast komt iig wel een andere res die groter is
Teven zet ik eerst ook even m'n pomp op zijn zachtst alleen
Zal dit weinig uit maken denk ik zelf
 
Ik moet eigenlijk nog 4x 45 of 90 graden
Fittingen hebben komt weer eens niet lekker uit
Met m'n slapen. Van mosfet naar mosfet wil niet lekker buigen en
Tever krijg ik een knik erin
En anti knikveer helpt ook niet echt
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Is Kerst wel kerst als je geen cadeautjes doet? Algemene Discussies 13
J PC draait wel, maar geen beeld, geen muis en geen toetsenbord... Problemen & Oplossingen 4
R laptop speelt geen cd's meer af maar wel dvd's Problemen & Oplossingen 0
ThomasJS Geen beeld meer, start wel Hardware & Software 5
MASTERBLASTER opstarten geen beeld later wel. Problemen & Oplossingen 7
RRPhantom QX6850 & Asus Rampage Extreme wel POST, geen Vista boot Overclocking 9
R Alphacool HF-L niet roteerbaar maar wel richting opening bepalen? Waterkoeling 3
Bas9466 2 pompen appart wel op zelfde reservoir Waterkoeling 2
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4
S Bij opstarten vaak niet langs POST, soms wel, random uitvallen Problemen & Oplossingen 7
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
S wel of niet vervangen na 2 jaar. Waterkoeling 5
melchiortheijs [gezocht] 100% modulaire voeding (atx mag wel vast zijn)minimaal 650watt Gevonden 0
P Monitor Stand wel of niet doen? Hardware & Software 2
TeQ99 klopt deze prijs wel? HighFlow Webshop 3
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
T ik heb een nieuw radiator, maar is dat wel de goeien? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
watchme effe voorstellen wel zo netjes!! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
P Waterkoeling wel/niet gebruiken en zo ja hoe? Waterkoeling 21
maomanna Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben? Algemene Discussies 67
cederieck Wel geheugen op ASUS Maximus IV Extreme? zal dit werken ? Hardware & Software 11
D Bezorgt GLS wel op zaterdag? HighFlow Webshop 3
D Wel Email verzenden maar niet ontvangen Problemen & Oplossingen 5
L Voeding kapot? Gesleeved, PC gaat soms wel en soms niet aan. Hardware & Software 0
D Acer aspire 8942G herkent in de bios 2 gb geheugen niet maar in cpu-z wel Hardware & Software 0
Woozy Ramprobleem, ziet 4GB ipv 6GB. Na restart wel 6GB?! Problemen & Oplossingen 16
Freddy Ziek! Wel of niet gaan sporten / trainen? Gezondheid en Sport 0
A winnaars van waar is je sticker laat wel lang op zich wachten. HighFlow Forum 1
Freddy 21-09-10 slecht bereikbaar, bestellingen wel verzonden HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Asus P6T Probleem: Kan BIOS niet zien, maar Windows opstartscherm wel :S Problemen & Oplossingen 2
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
R Met DVI wel beeld, maar met HDMI géén beeld?! Problemen & Oplossingen 16
focus08 PC kapot: Start heel soms op, eigenlijk nooit (stroom komt er wel op) Problemen & Oplossingen 29
ShockRaver Heb ik weer... maar hopelijk is Freddy weer supersnel :D (vast wel) Waterkoeling 9
Celly PC Boot opeens niet meer (fans gaan wel draaien), help! Problemen & Oplossingen 15
jerome2710 vista boot niet, W7 wel... Problemen & Oplossingen 0
MrGiorgio Is de publieke omroep wel van deze tijd? Nieuws en Sport 22
Lqd [GEEN REACTIE] Einde hobby Verkocht 15
Thim geen water circulatie. Waterkoeling 12
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
HighFlow Fijne Paasdagen allemaal! (maandag 13-04-20 geen verzendingen) HighFlow Computer Cooling Shop 1
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
Freddy Geen verzendingen a.s. vrijdag en maandag i.v.m. Goede Vrijdag en Pasen en... TP17 :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Geen verzendingen op vrijdag 27-04-18: Koningsdag! HighFlow Computer Cooling Shop 2
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
Freddy A.s. donderdag: Koningsdag! Geen verzendingen HighFlow Computer Cooling Shop 0
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan