• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC+Tips+Inbouwen!

Je bent er nog niet hoor. Je moet het ook nog gaan inbouwen.
Één advies: Neem je tijd. Als je je gaat haasten kan ik je garanderen dat er iets fout gaat. Kies een rustig weekend en ga lekker rustig aan de slag. Ga niet haasten om het er diezelfde avond al in te krijgen. Op den lange duur kost het je alleen maar meer tijd.

Je bent er nog niet hoor. Je moet het ook nog gaan inbouwen.
Één advies: Neem je tijd. Als je je gaat haasten kan ik je garanderen dat er iets fout gaat. Kies een rustig weekend en ga lekker rustig aan de slag. Ga niet haasten om het er diezelfde avond al in te krijgen. Op den lange duur kost het je alleen maar meer tijd.

Geloof me ik ga 3x nadenken voor dat ik een zet doe.. komt goed en zo niet dan horen jullie me wel !

De Triebwerks zijn "zuig" fans, omdat ze speciaal ontwikkeld zijn voor radiatoren.
Je kan die dus het beste met de grille naar buiten monteren op de radiator.

Zoals Vincent het heeft gedaan:

p1040280l.jpg

Klopt. Dat verlaagt echter wel de efficiëntie van het blok (ongeveer een kwart graad temperatuur verhoging). Anders kan je ook 45 graden fittingen erop plaatsen, alleen moet je dan weer extra betalen.
Zelf zou ik uiteraard gaan voor de alternatieve inlet.

je bedoelt die hele kleine imbus schroefen ?

Ok tnx

Ja dat klopt, normaal ziet het er zo uit:

Als je dat glanzende stukje in het midden omdraait, krijg je dit:

APOGEE%20XT%20WITH%20COMP%20FITTING%20X300.jpg

:D

hmmm ik doe gewoon zijn eigen fittingin erop :)
oh w8 dan heb ik zeker slangeklemmen nodig :/
HA, ik heb er 2 van feser die van me rad, die zijn wat smaller ! die kunnen toch ook ?

Als je de meegeleverde wilt gebruiken, heb je idd slangklemmen nodig.

Je kan de fittingen die meegeleverd zijn met de radiator niet gebruiken, omdat voor een ander formaat slang is, dat past dus niet.

Terug
Bovenaan