• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC+Tips+Inbouwen!

Nou me wc loopt prima! alleen heb ik een probleem.. Als ik me pc aanzet draait tie 5 sec, valt uit en start opnieuw hij boot niet maar blijft gewoon draaien... Ik heb alles op de zelfde manier aangesloten..alle lichtjes op me mb branden, me souncard, vidkaart geven ook licht.. Ik heb 1100 watt psu..

Weet een van jullie mss wat dit kan zijn?

Probeer eens op te starten, zonder dat de fans zijn aangesloten.
Als de PC dan wel opstart, weet je dat het aan de fans ligt.
(draai jouw PC niet te lang, als je ziet dat Windows is opgestart, kan je beter weer uitschakelen. Omdat de fans uitstaan, wordt de boel niet goed gekoeld)

Probeer eens op te starten, zonder dat de fans zijn aangesloten.
Als de PC dan wel opstart, weet je dat het aan de fans ligt.
(draai jouw PC niet te lang, als je ziet dat Windows is opgestart, kan je beter weer uitschakelen. Omdat de fans uitstaan, wordt de boel niet goed gekoeld)

Ja ga ik proberen als ik thuis ben, ik denk dat me voeding het makkelijk kan handelen.. alleen de daisy chain naar me mb maakt een storing op me mb dat hij daarom misschien niet kan booten.. ik hoop dat dat het is en niet een ander hardware probleem... kan niets meer nieuw kopen me vriendin knoopt me op \o/

Ye, die kan je echt niet direct op je mobo aansluiten. Gebruik een fancontroller, of anders 3- of 4-pins naar molex, zodat ie direct op je PSU aangesloten kan worden.

Heb je die fans toch als daisychain op je Mb aan gesloten :eusa_naughty:

Die Triebs trekken veelste veel zo als ik al gezegt had... wees blij als je fan kanalen niet opgeblazen zijn:075:

Nee :) zie foto eerder.. ik heb die 3 weg kabel gebruikt.. daisy chain naar me mb en die andere die eraan zit (molex?) op me voeding..

Trouwens me pc doet het nu.. alleen elke keer als ik boot geeft tie cpu fan error pres f1.. na f1 gaat tie naar windows .. wat kan dit zijn ?

Terug
Bovenaan