• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC+Tips+Inbouwen!

Ik heb 2 van de 1800 triebs in me set up en dat zijn echt beesten....maar als ze op vol vermogen gaan hoor je wel goed.... maar echt een hele goede airflow.... en een hoge druk en dat belangrijk voor fans die op rads zitten

TFC Xchanger Quad
Swiftech apogee XT
EK-Multioption Reservoir 250 rev.2
Koolance Pump PMP-450s
EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2
4X TFC Triebwerk TK-122 - 1800RPM - 120MMx55MM
Tygon R3603 - HighFlow - 3/8 ID - 5/8 OD - Clear
Feser One Cooling Fluid - UV CLEAR / BLUE
10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Feser Schroeffitting - G1/4

Zo is die dan !

Heeft even geduurt maar hij is af :)

Bedankt iedereen voor de tips en geduld

Bedankt Mobo scheelt me 60 euro >_<

Heeft iemad de Bitspower RAD Support I BR-RADS1-BK... ?

@Alex.. Bleeden ? oh wat is dat, damn dit gaat me nooit alleen lukken, aansluitingen, vloeistof, waar pak ik stroom voor dit en zus en zo.. PANIEK :p

Woont iemand hier in de buurt van schiedam en heeft tijd en zin om te knutselen en om mij wat wegwijs te maken.. heel graag.. ik heb melk en koekies en me vriendin kan lekker koken !

Aj joh, komt wel goed! Uiteindelijk ben je alleen maar trots dat je t helemaal zelf in elkaar hebt gezet. Rustig aan, eerst al je waterblokken op je mobo en de graka zetten, dat is leuk werk! Al je daar mee klaar bent ga je je reservoir een plekje geven, en ga je kijken hoe je je slangen wil laten lopen (zo kort mogelijk :))
Vervolgens de slangroute aanleggen is het meeste werk, doe dit wel geconcentreerd, je wilt immers geen lekken. Als je alles rustig doet, en je hebt al je fittingen goed gecontroleerd, kan je je loop vullen, controleren op lekken, nog eens je fittingen checken,
en vervolgens je pomp aan je voeding aansluiten (had je al een bridging tool?)
en tadaaa, lektesten :)

Er zal vast wel ergens iets dwars zitten, of een fitting die niet wil, etc.. kan echt heel frustrerend zijn, maar als alles dan eenmaal loopt.... :p

Ervaring leert mij dat je, als de boel eenmaal in elkaar zit, altijd wel iets tegen komt wat je wilt veranderen, of een 90gr fitting ergens tussen, etc.

Veel succes!

Je hebt de verkeerde link geplakt (je moet die link kopieren rechts van naam van winkelwagen).

De rad support past op elke 120MM fan uitgang.
De PC-P80 heeft aan de achterkant ook een 120MM fan geloof ik, dan kan de Bitspower Rad Support er gewoon op.

Terug
Bovenaan