• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC+Tips+Inbouwen!

Je kan bij het bestellen gewoon een ander verzendadres invullen, dan kan je die van je buren invullen.

Tis idd jammer van de radsupport schroeven, kan je niet aan een stuk door werken :(
Misschien dat je thuis ergens in een hoek/schuur nog toevallig goede schroeven hebt liggen? :)

Je kan bij het bestellen gewoon een ander verzendadres invullen, dan kan je die van je buren invullen.

Tis idd jammer van de radsupport schroeven, kan je niet aan een stuk door werken :(
Misschien dat je thuis ergens in een hoek/schuur nog toevallig goede schroeven hebt liggen? :)

nee ik ga morgen wel ff zoeken bij een bouwmarkt

Als ik ze nu bestel (45 graden fittingen) wanneer kan ik ze verwachten ?

kan ik ff checken wie er thuis is ..

>_<

Wat een drama die rad aan de achterkant van me pc plaatsen, je kan er niet bij om de moertjes te plaatsen aan het rad.. ik ga ze eerst 1 sec lijmen denk ik en daarna plaats ik de rad in positie en draai de imbusschroef vast :eek:

Voor dat soort lijm klusjes kan ik je Bison epoxy twee componenten lijm aanraden, je hebt daar twee soorten in, de expoxy clear en de epoxy vloeibaar metaal, die laatste is zo sterk dat je daar ook in kan boren en draad tappen !!

seconde lijm is alleen maar goed om je vingers mee aan elkaar te lijmen,verder is het eigenlijk nergens goed voor :icon_lol:

Vraagje over de loop.. ik geloof dat je het zo kort mogelijk moet houden ?.. ik wil ook zoveel mogelijk rechte lijnen creeren.. ik zie bij veel builds halve circels zelfs daar waar het niet nodig is lijkt mij... is dat beter voor de flow ofzo ?

Het is lastig om rechte lijnen te maken, daar heb je veel 90gr hoeken voor nodig, en die zijn weer minder goed voor je flow :) bovendien wil de slang eigenlijk altijd in een 'rondje', doordat deze zo lang opgerold zijn geweest. Daardoor is het vaak mooier om ze ook in een cirkel te gebruiken, in plaats van hem in een rechte lijn proberen te krijgen, wat de slang eigenlijk niet wil :p

Het is lastig om rechte lijnen te maken, daar heb je veel 90gr hoeken voor nodig, en die zijn weer minder goed voor je flow :) bovendien wil de slang eigenlijk altijd in een 'rondje', doordat deze zo lang opgerold zijn geweest. Daardoor is het vaak mooier om ze ook in een cirkel te gebruiken, in plaats van hem in een rechte lijn proberen te krijgen, wat de slang eigenlijk niet wil :p

I see, dat is duidelijk.. toch ga ik proberen zo recht mogelijke lijnen te trekken net geen vierkant .. het is net als een glijbaan, als je bochten neemt ga je langzamer dan recht naar beneden.. hiermee wint de pomp aan kracht en kan je meer circulaties maken volgens mij.. ik ga me componenten ook zo dicht mogelijk bijelkaar zetten zodat de loop snel kan afkoelen..

Klinkt dit ergens naar of draai ik nou door ?

>_<

Terug
Bovenaan