• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WC+Tips+Inbouwen!

Jazeker. Ik gebruik zelf deze, de Zalman
Zalman ZM-MFC1 Plus (Zwart)

Mooie, non-nonsense controller :) Je kunt er 6 fans op aan sluiten, met verloopjes zelfs meer.. hij is er ook in het zilver! Voordeel: hij heeft op de controller zelf gewoon de 3pins fan aansluitingen zitten, en je krijgt er ook 3pin verlengkabels bij voor de fans die achter in je kast zitten.

Ik heb er 2 van in m'n kast, en ben er heel erg blij mee :)

Ok ziet er goed uit ! Die doen we dr bij :)

Nu nog de slang.. Ik zit aan formaat 1/2 te denken zoals freddy al aangaf, geven dunnere formaten betere performance of maakt dit nix uit ?
Maakt feser of tygon nog enig verschil ?

Dan heb ik nog fittingen nodig geloof ik...

ik ga ff verder shoppen !

Ik zie dat tygon alleen silver en clear heeft dan moet je dus uv vloeistof hebben.

Denk dat ik liever een uv slang heb, dus bestel ik de feser rood of blauw ff denken nog :)

Freddy wil je me helpen met de fittingen, er is zoveel keus weet echt niet wat het beste is

Lol ik voel me net een kind in een snoepjes winkel !

Als ik jou was zou ik voor 3/8, 5/8OD slang gaan :)
Dit is een nieuw formaat slang, met een hele dikke buitenwand. Die slang is gewoon niet knikbaar :003: Maar wel heel flexibel en natuurlijk mooi!

qua prestaties ga je denk ik niet veel verschil merken tussen 3/8 en 1/2, maar die 5/8OD slang knikt weer minder, dus met veel scherpe bochten kun je wel eens voordeel ervan hebben.. :D

aan te raden is dan een voordeel pak met feser stubby fittingen ( 3/8") + Koolance 5/8OD slangklemmen.
:003:

Ik ben ook ooit begonnen met de 1/2" slang, het ziet er wel tof uit maar bochtjes/hoekjes en krappe plekken zijn echt moeilijk. Ben toen over gestapt op de 3/8"id-5/8" od, en nu heb ik een bijna even dikke slang, die veel buigzamer is en makkelijker is in gebruik :)

Terug
Bovenaan